07 ביולי, 2015

בגדי הקיץ החדשים

הבגדים של מיכל ניר הם אופציה מעולה לימי הקיץ החמים שבאים עלינו לטובה

לא מזמן, חברה טובה עם הצתה מאוחרת סימסה לנו באישון לילה: "יואו, איזה דברים יפים יש למיכל ניר!". לא היה לנו מספיק ח' כדי לכתוב לה חזרה "פחחחחחחחחחח, ערב טוב אליהו". כבר שנים אנחנו אומרים את זה, עוד מהקולקציות הראשונות שהציגה כשסיימה "שנקר" (בסטודיו ששכן מעל החנות של שותפתה קרן אור) ועד היום. סורי דיתה, אבל זה קייס קלאסי של אמרנו לך.
 
את הבוטיק של הצמד קרן ומיכל (KERENVEMICHAL) שעבר מספר וריאציות וגלגולים מאז נפתח ב-2006, אנחנו אוהבים לפקוד בכל גיחה לגן החשמל בתל אביב, ולנבור שם בין הדגמים המיוחדים שלה, שבעבר ניחנו בסגנון פיסולי, אוונגרדי וארכיטקטוני משהו, וכיום שמים דגש על נוחות, רכות וסטייל נקי ולא מתאמץ. העונה למשל, תמצאו אצלה חולצות ושמלות אוברסייז בסגנון גופיית כדורסל גברית, חולצות גדולות שעשויות מבד קופרו משיי בחלק הקדמי וסריג בחלק האחורי, ויש גם טי שירט'ס רחבות בגווני ורוד או אפור מעושן. יותר מזה אנחנו לא צריכים. ומכל הנונשלנט המונוכרומטי הזה, החלטנו ללכת על שמלה מסדרת פריטי חצי-חצי, העשויים מחיבור יפה שמיכל עושה בין אריגים לסריגים בצבעים קרובים, שמשלימים ומאירים זה את זה.
 
ועכשיו, דאבל חמשושים או דה רוקס. תודה.

קולקציית הקיץ של מיכל ניר – חולצות החל מ-300 ש"ח, שמלות החל מ-590 ש"ח, מכנסיים החל מ-500 ש"ח, פריטי ייבוא החל מ-450 ש"ח.
להשיג בחנות KERENVEMICHAL (המשתתפת בסייל 50K, עם פריטים רבים ב-50% הנחה כמו החולצה שפה או פה, השמלה הזו או זו, ועוד); או בסטודיו, לבונטין 6 (גן החשמל), תל אביב, טל': 03.56034540. ראשון-חמישי 11:00-19:00, שישי 10:00-15:00

 

מונוכרומטי זה השחור החדש. קולקציות הקיץ של מיכל ניר

מונוכרומטי זה השחור החדש. קולקציות הקיץ של מיכל ניר

 

הסוד הוא בחיבורים. פריטי קיץ של מיכל ניר

הסוד הוא בחיבורים. פריטי קיץ של מיכל ניר

 

שמלה שחורה מכופתרת קטנה. MICHAL NIR

שמלה שחורה מכופתרת קטנה. MICHAL NIR

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה