18 בדצמבר, 2012

3 דברים להתמכר אליהם עד סוף השנה

בלוג בנושא עיצוב גרפי, צעידות בוקר פוטוגניות וסרטוני דיבוב מצחיקים - שלושה דברים שחייבים להכיר, לעשות ולאהוב ומיד

2012 טסה. עפה לנו מעל הראש, נזלה לנו בין האצבעות, שברה לנו את הרוח, חלפה אותנו בסערה, נסחו את זה איך שתרצו. מה שבטוח זה שעוד לא הספקנו להתרגל אליה (לא תאמינו אבל עדיין מתפלק לנו לפעמים 2011 בצ'קים), והיא כבר חולפת. שתחלוף. ואם בכל זאת רציתם להספיק עוד משהו לפני שהיא ממש נעלמת מעבר לעננים – הנה שלושה דברים שאנחנו סופר אוהבים, וכדאי לכם גם.

#1 הבלוג "גראפיק באסטר" של עודד בן יהודה (באתר xnet)
נפתח בגילוי נאות: את הבלוג של עודד הכרנו כבר לפני שנה דרך אחותו (חברת מערכת נערצת בעצמה). אבל גם בלעדיה, לא היה לנו קשה לזהות את הפנינה הנדירה וכשרון האוצרות המפנק של הבאסטר. מדובר בטור מהמושקעים שהכרנו, שמצליח להגיש בכל שבוע ובטיימינג הכי נכון, נושאים בוערים ואקטואליים דרך זווית ראיה של אחד התחומים הכי לא מטופלים במדיה: ביקורת עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. עודד, מעצב עצמאי, מרצה ואשף טיפוגרפיה, מלקט, אוצר וחוקר ביסודיות כרזות, בולים, אריזות, חלונות ראווה, חומרי תעמולה, קמפיינים, לוגואים וכל מה שסביבנו, ומגיש לנו אותם עם תובנות מרעישות (לא פחות) והסברים מרחיבי אופקים. קחו לכם עד סוף החודש לשוטט ולחזור אחורה לכל אחד משבעים הפוסטים שעלו בבלוג עד היום. לייק בריבוע.

לבלוג של עודד בן יהודה –
"גראפיק באסטר".

#2 צעידות בוקר פוטוגניות

המציג איננו נהר. צולם בצעידות שלנו בפארק הירקון

טוב, לכאורה אולי לא ניוז גדול. ובכל זאת, הרשו לנו להרים את הכפפה בדיוק עכשיו (לא תאמינו כמה נעים בחוץ) ולהזכיר שגם אם יש לכם מנוי לזומבה-לאטיס וגם אם לא, אתם בטוח גרים במרחק סביר ממסלול שתוכלו לאמץ רק לעצמכם בשעות הבוקר (או הערב). צריך רק לחפש. אפילו אנחנו, קאוץ'-פוטטו מקצועיים, מצאנו אחד מושלם בפארק הירקון, שעובר תוך 40 דקות דרך נקודות שמוציאות מאיתנו את צלם הנשיונל ג'אוגרפיק שתמיד רצינו להיות (ראו למעלה).

 

 

#3 ערוץ היוטיוב של "דיבוב מצחיק לתוכניות בישול"

יש למישהו תחתונים להחלפה? מתוך "דיבוב מצחיק"

במקרה שלא הכרתם את העניין הבא, לא תצטרכו יותר מ-4 שניות כדי ליפול שדודים לרגלי זוג הבחורים שהכי עושים לנו את זה לאחרונה. מדובר בערוץ היוטיוב של "דיבוב מצחיק", שהוקם על ידי אמיר ובן, חבר'ה עם ראש טוב ומרענן שעושים מה שכל חבורת בנים עושה בטיול השנתי לאילת: מדליקים טלוויזיה (עם העדפה לערוצי נישה ותוכניות דת), מנמיכים את הקול, ומתחילים לדובב פרי-סטייל. ההבדל הוא שהחבורה הזו תגרום לכם להיחנק על הרצפה מרוב צחוק. טוב בכל זאת הם עושים את זה כבר 6 שנים, אבל רק לאחרונה זכו לחשיפה פומבית בהקרנת בכורה של סרטוני הדיבוב שלהם ב"אוזןבר". התחילו מתוכניות הבישול האחרונות שעלו (רוצים עוד!), ונראה אתכם עומדים בזה. הימור שלנו? ארץ נהדרת – יש לכם ליהוק למשבצת ברלד הבא.

לערוץ היוטיוב של "דיבוב מצחיק".

 

[youtube ElcA3wJ89RI]

 

 

[youtube pzYD7299OcA]

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה