05 בספטמבר, 2021

שנה טובה בדלת

ברכות מאיתנו לחג לפתיחת שנה מיוחלת ומיוחדת במינה, פלוס שיר אופטימי וקולע, ואפילו הצעה למתנת בזק שתסדר את כל השאננים האחרונים, ומבלי שתצטרכו לעבור דרך אף מטוש באף. תחל שנה וגיפטקארדיה!

תשפ"ברוכה הבאה ליידי. עץ רימון לשתילה בכל ימות השנה ובמספר גדלים, "משתלת ניצנים"

רגע לפני שאתם מגהצים את המפה. רגע לפני שאתם קופצים להשלים 2 חבקים וכיסא מהשכנים. רגע לפני שאתם מבררים אם האחיינים מהצפון עשו אנטיגן. רגע לפני שאתם שולחים בוואטסאפ את הבדיחה שקיבלתם מכל קבוצה אפשרית ("תשפ"ב – תהא שנת פטור בידוד!"). רק רגע אחד אם אפשר.

תעצרו, תנשמו, תנסו להביט לאחור ולטפוח לעצמכם על השכם. יו דיד איט. אבל לגמרי. עברתם את השנה הכי איטית אבל גם הכי מהירה. הכי מאתגרת אבל גם הכי גמישה. הכי מתישה אבל גם הכי יצירתית. שנה שבה הכל השתנה, שבה כולנו הושפענו, דאגנו והתגעגענו לחיים שהיו לנו לפני. אבל היי, תראו, עננת הסגר התפוגגה, זהו זה. נדמה שהשנה כבר די מותר לחגוג בפורום רחב (לא שובליקו, סבתא לא יושבת על בוסטר. היא עפה עליו!); שהשנה אנחנו כבר פחות אבודים, יותר יודעים להגן על עצמנו ולתכנן תוכניות עוקפות-בידוד (ילדים, אם הפורטוגלים שואלים – אתם קפריסאים); ובעיקר נדמה שיש אור בקצה המסיכה ושהשנה יהיה יותר טוב. כי מוכרחים.

ואם חיפשתם הוכחה שהכל עוד ישוב אלינו ובגדול – הנה היא: קבלו את הקאמבק שהכי חיכינו לו, ובטיימינג הכי מדויק ונכון – הגיפט קארד של מרמלדה מרקט חזר! זוכרים? נו, כרטיס המתנה שקולע לכל אחד ואחת, ומאפשר לעשות שופינג חופשי וחסר מעצורים בכל רחבי המרקט, בלי להידחס באף תור, בלי להראות דרכון ירוק ובלי אף מטוש באף.

זה אומר שאם כרגע גיליתם שהאחיינית מביאה לחג גם את הבויפרנד מהבסיס; או שלא חישבתם במתנה את הסייעת הרפואית מהצהרון; או שלמרות שקבעתם שלא קונים מתנות זה לזו – פתאום הגיע משלוח פרחים מוגזם בדלת; או שפשוט שכחתם בספירה את עצמכם – זה הזמן להיכנס למרקט , לבחור את העיצוב שהכי מדבר אליכם, את הסכום, זמן ואופן המשלוח, ולא לשכוח לצרף ברכה ("חג שמח דודה בטי! שתדעי, הזום סתם משמין… את נראית 10 שנים מתחת לאוכלוסיית היעד שלך!") – וזהו. כרטיס המתנה שכוחו יפה עבור מאות חנויות המרקט – ינחת בדיוק בזמן וביעד הנכון. מתנה בלי המתנה, שהכי סוגרת לכם פינה לראש השנה.

אז שתפתח לנו תשפ"ב שמחה, טעימה, חגיגית ובריאה, קרובה וטובה מאי פעם. כי כמו שנעמי שמר אומרת – "נדמה שהשנה הזו תלויה בעצם בנו" . צודקת.

לבחירת גיפט קארד חגיגי של מרמלדה מרקט לשנה טובה לכם וליקיריכם – בואו הנה

"נדמה שהשנה הזו תלויה, בעצם בנו", בינגו. "שנה טובה", נעמי שמר (מתוך התכנית 'כמו חצב עם נעמי שמר', ערוץ 1, ראש השנה תשנ"ג)

 

המתנה שפותחת לכולם את השנה. הגיפט קארד של מרמלדה מרקט

לכל מטרה, לכל אחד ובמגוון עיצובים. הגיפט קארד של מרמלדה מרקט

המתנה שפותחת שנה לכל מארחת, דוד ואחיינית שכמעט פספסתם! גיפט קארד מרמלדה מרקט

בואו לבחור – בלי תו ירוק ובלי שום תור. גיפט קארד מרמלדה מרקט

אז בכמה קניתם לנו? גיפט קארד מרמלדה מרקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה