19 בפברואר, 2015

הנסיכה והעדשה

אלה סברדלוב קרן היא צלמת דוקומנטרית שתוציא מהיום החשוב שלכם את הפריים שהכי שווה לזכור (ולשלוח ממוסגר לסבתא)

כל שנה אנחנו מחכים לנזוף במי שלקח את היום היחיד שבו רשמית מותר לאמא להרים ידיים ורגליים ולתת לכאוס בבית לחלוף מעליה בזמן שהיא עושה גבות – ומיתג אותו מחדש כיום המשפחה (שחל ממש היום!). וואלה יופי, מה עשינו בזה? הרי כל יום בבית הוא יום המשפחה. מה, לא?

רגע, אולי הכוונה היתה שיום אחד בשנה ניזכר שאנחנו חולקים יותר מדירה ואפוטרופסות משותפת? אולי שווה הערב לחרוג מהרוטינה ולהכין כולם יחד איזה ארוחה מיוחדת, או לסגור את ה-VOD ולשחק מרתון רומיקוב? אנחנו יודעים: אולי היום זה בול הטיימינג להרים טלפון לאלה סברדלוב קרן, ולפתוח איתה מסורת חדשה – יום המשפחה הפוטוגנית.

אלה, צלמת מוכשרת מלידה, מספרת שמרגע שלקחה לידיים בגיל 14 את מצלמת הקאנון המשפחתית (בה אביה, צלם חובב, תיעד אותה מגיחה לעולם) לא הפסיקה לצלם את הנעשה סביבה. חוג פיתוח תמונות הוביל בהמשך ללימודי תואר בצילום ומדיה דיגיטלית במכללת הדסה בירושלים, ומשם להתמחות בסטודיו של דן לב ואפילו לזכייה בתחרות של "פולארויד" בזכות תמונה מעבודת הגמר שלה. מאז, אלה, המגדירה את עצמה צלמת תיעודית המתמחה ב-Fine Art Documentary, מצליחה לתפוס רגעים אמיתיים בעדשתה, בלי לביים או לזייף אווירה, ותמיד בראיה ייחודית שאין סיכוי למצוא באף סלפי רועד ומטושטש שתעשו בעצמכם. חמושה בחיוך וכימיה אמיתית, היא מוציאה מכל אירוע או יום חשוב את השוטים הכי יפים שאפשר, שהופכים גם את הרגעים המעוכים שלנו לקטלוג אמריקן וינטג', ובקיצור – כאלו שתרצו לזכור שנים קדימה. אפשר לצאת איתה לטיול קצר בלוקיישן אהוב ולהצטלם לפני החתונה, הלידה, הרילוקיישן, יו ניים איט. אפשר לתעד את ההכנות לחגיגות ה-70 לאמא ואז להגיש לה ספר-אלבום איכותי. אפשר להזמין מיתוג לחברה שלכם שיכיל בנק תמונות מקורי ואותנטי (ולהפסיק לרכוש אימאג'ים של עורכי-דין שבדים לוחצים ידיים). ואפשר גם סתם להיפגש על הספה ולהצטלם כמו שאתם היום, ככה, מבורדקים וחמודים, בלי אף פילטר מרגיז באינסטגרם.

קנו לעצמכם (ולסבתוש) מתנה שתמיד עובדת – תמונה אחת טובה באמת של כולם. כי משפחה אולי לא בוחרים, אבל את הפריים הכי פוטוגני שלכם – דווקא כן.

אלה סבדלרוב קרן, צלמת דוקומנטרית – החל מ-950 ש"ח (למארז-דיסק ובו 30 תמונות). ניתן להזמין פרויקטים מיוחדים והדפסה.
לפרטים נוספים – היכנסו לבלוג Ella K.Sverdlov, או בטל': 054.4713344. עוד תמונות כאן בהמשך או בעמוד הפייסבוק, אינסטגרם ובאתר המקסים של אלה.

 

תמונה שווה אלף מילים. תמונות תיעודיות של אלה סברדלוב קרן




ילדים לא להתרחק מהזום. צילומים תיעודיים של אלה סברדלוב קרן





הרה? צילומי הריון ומשפחה של אלה סברדלוב קרן

 

 

 

 

יום המשפחה הפוטוגנית. צילומים של אלה סברדלוב קרן

 

 

גנבי פוקוס. צילומי משפחה של אלה סברדלוב קרן

 

 

סבתוש ביקשת? קיבלת. ELLA K SVERDLOV

 

 

 

[PSGallery=dlcerpxm1k]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה