03 במאי, 2021

הבית הלבן

לקראת החג הכי לבן בשנה, נו, זה שכולנו מחכים לו שבועות (רמז רמז), לקחנו החלטה אמיצה: להלביש את כל הבית בצבע הכי בוהק, זך, טהור וחגיגי. ילדים, בשטח סגור עדיין צריך מסיכה וכפפות, זוכרים?

מאמי, אולי נעבור למושב? #1 ספה דו-מושבית, "הגלריה המקסיקנית"

תקראו לזה הכנה לחג הכי טהור ובוהק. תקראו לזה "הגדול והאמצעי חזרו למסגרות והשאירו ספה בגווני מילקי ושטיח משובץ בסניידר'ס". תקראו לזה משבר פוסט-קורונה. לא משנה לנו, אנחנו בדוּדה מטורפת לצבוע את כל הבית בלבן, ושום היגיון בריא או חושים הוריים חדים – לא יעצרו אותנו. באנו ליהנות.

אספנו את הפנינים הכי בהירות לכדי מקבץ שמוקדש לפרויקט חיוני, מרים ומזכך – הבית הלבן שלנו. וכן, הם אמרו שהם יס-איי-דו:

 

 

ילדים, אין כניסה עם ויטמינצ'יק לסלון. #7 ספסל אחסון נפתח, "חנותל'ה"; #8 שטיח שמנת בדוגמא גיאומטרית, FIBERS

 

 

 

 

 

 

 

 

ואם כל הלבן הזה רק עורר לכם את בלוטות החשק, קחו עוד המלצונת לסיום סיומת: ביקור בחנות של האמנית והמעצבת עירית דינור, חושף כי אין חגיגי, טקסי, יפה ומרגיע מאשר לשבץ את הבית בכלי קרמיקה לבנים ויפהפיים, מהסט של הסרוויס ועד כלי ההשרשה המקוריים שעירית יצרה, איתם תוכלו לגדל בהנאה גלעין בטטה (הטרנד הכי רותח של העונה) או דווקא לסדר זר מופרד פרח-פרח. ליידי, את הקצפת שמעל הדובדבן:

 

 

2 thoughts on “הבית הלבן

  1. Your article is very good, I really like it and I will definitely share it with my friends, hope you always stay healthy. thanks a lot.

  2. bàn ghế cafe הגיב:

    This is really a great article I really like and will definitely share it widely with my friends, wish you always good health and make more articles in the future. thank you

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה