01 בספטמבר, 2021

היכל החלומות לעיצוב הבית נפתח

רגע לפני שהשנה מתחילה ועונת ההתחדשות והשיפוצים נפתחת בקול קונגו גדול, אנחנו גאים להשיק את מרמלדה HOME - מתחם חדש לכל מעצבות הפנים והחוץ, אנשי המקצוע, ההשראה, החפצים והשופינג הכי שווה לבית - תחת קורת גג אחת. מהיום, לבית שלכם יש בית חדש

הבית שלנו, לא מה שהיה קודם. מרמלדה HOME, עמוד הבית של הבית

איפה תפסנו אתכם – בתור האיטי לבדיקה המהירה? מאחרים ל"נשק-עם-מסכה-וסע"? בדרך לשריין גפילטע / חזרת / דובשניות במעדנייה? ככה חשבנו. רגע, אז אם חצי מדינה בהמתנה – מי נשאר מאחור לדאוג לבית – בין הוא מארח השנה, ובין אם סתם כבר שניים-שלושה סגרים שלא הספקתם לטפח אותו, לשפצ"ר, לנקות ולסדר? או, בדיוק על זה רצינו לדבר.

הכינו את התופים, כוונו את הגונג והכירו את העולם החדש מהניילונים שבראנו עבורכם: MARMELADA HOME – מתחם חדש ובו אוסף אדריכליות ומעצבות-פנים, מקצועני-בית, פרויקטים מושלמים ופריטים שהבית שלכם מפנטז עליו. כולם תחת קורת גג אחת מהיום. וולקאם הום!

כן, כן. בזמן שהזעתם באוגסיוט הזה – אנחנו חיפשנו ואספנו עבורכם את טובות וטובי המוחות והכשרונות בתחום ארכיטקטורה, עיצוב פנים וחוץ. לכל אחד – ליתר דיוק, לכל אחת – פתחנו במרקט שלנו פרופיל אישי, דרכו תוכלו להתרשם מתיקי עבודות קודמות ומעוררות השראה (וקנאה!), ואפילו לקחת את צעד ראשון לקראת השיפוץ החלומי שלכם: דרך כפתור "דברו איתי" (בתוך כל פרופיל), תוכלו ליצור קשר ישיר עם מי שתלווה אתכם לאורך כל הדרך. קליק ואתם בוחרים יחד גוון לרוֹבּה.

כדי לבחור בקלות מהרשימה (יש פה כבר למעלה מ-70 מקצועניות, לא צחוק) – תוכלו להיעזר בסרגל הסינון ולסמן את סוג השירות שאתם מחפשים (משיחת ייעוץ ועד השבחת נכס להשקעה); את האזור בארץ ואפילו סוג הנכס (מממ"ד ועד משרד). מי שחייב קבלות מהקבלן – מוזמן כאמור להציץ לבתים של אחרים באוסף כל הפרויקטים, למצוא את הסגנון שהכי מדבר אליו ופשוט לפנות למי שקולעת בול לראש ולטעם שחיפשתם. וכולן כבר פה: יועצות לתכנון אדריכלי, מומחיות למרחבים מסחריים, יש מאסטריות במטבח, יש הצעות לחבילות עיצוב מוכנות שמחדשות את הבית בלי לשבור אף מחיצת גבס, יש אלופות-גינה ומרפסת, מלכות אמבטיה, גורוז של חללי-משרד, ספציות בקן שהתרוקן, מלבישות חדרים וחדות-עין שיודעות לנעוץ את הפריט הכי "יואו מאיפה זה??".

אבל הדובדבן שמעל האינטרפוץ? מכל מומחית-בית – ביקשנו גם להמליץ על חפצים שווים שהעין שלה צדה אצלנו במרמלדה. כך שהדרך להגיע לחנויות העיצוב ולפריטים הכי יפים (מהסוג שמעצבים אוהבים לשמור לעצמם) – כבר סלולה לכם. בקיצור, מהיום יש לבית שלכם בית. בואו לסגור ליווי מקצועי מלא, מההדמייה ועד השטיחון-כניסה, בסיבוב שופינג אחד. יותר קומפלט מזה – אין.

העיפו מבט אחרון במאורה המבורדקת שלכם (יואו מאמי, אתה כזה הורדר) והתחילו את השנה החדשה עם החלטה חדשה: התשפ"ב הזה, שיירבו זכויותינו כרמונט!

מתחם מרמלדה HOME – לחצו כאן והכירו את כל המעצבות, המומחים ואנשי המקצוע או כאן להצצה באוסף הפרויקטים המלא

 

לא תוכלו לבחור פח לממ"ד בלעדיהן. הכירו את כל המעצבות ואנשי המקצוע של מרמלדה HOME

 

 

מההדמייה ועד השטיחון כניסה. מקצועני הבית שלנו – ילוו אתכם אול דה וואי

 

משפצים דירה או מקימים בית קפה? כל מומחיות העיצוב, ההשראה והחפצים במקום אחד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה