28 באוקטובר, 2009

honey, זה אפר וולקני?

מסכת אפר וולקני לפנים של MAC הותירה את העור שלנו כל-כך נעים ובוהק, שמיד פרצנו בהתרגשות כמו הר געש ביום טוב. או רע. תלוי איפה עומדים

"דעות קדומות עלולות לגרום לקמטים", קובע הפתגם העתיק (שבדינו מלבנו בזה הרגע). תחשבו על זה: הרי ברור שמי שסובלת מעכבות בנוגע לחומרים שהיא מוכנה למרוח על פניה (פנינים גרוסות, גלעינים מרוסקים, חמאת בוטנים עם ריבה וכאלה) תפספס כמה מטובי הקרמים שנרקחו במיטב המעבדות.  

לטובת כל מי שפתוחה לנסות רעיונות חדשים ומרעננים, תרמנו את גופנו למדע והתנסינו במסכה התרמית החדשה Volcanic Ash של  MAC, שנתונה בשפופרת שחורה ומכילה אפר וולקני טבעי לניקוי ולטיפול בעור הפנים. האפר הוולקני העשיר במינרלים מעובד בתוספת גרעיני שיבולת שועל ומסייע לספיגת עודפי שומן מהעור. שמנים טבעיים כמו לבנדר, חמנייה, חוחובה, שמן חריע ושמן רקפות, מוסיפים לעור לחות והזנה, והמסכה מבטיחה לנקות את העור ולהותיר אותו בריא ונמרץ. "מדובר בבוץ שחור משחור", הודתה בהתרגשות הנסיינית הנועזת ששבה כדי לדווח: "אבל יש לה מרקם קרמי ולא בוצי וגם ריח טוב, ומיד כשהיא באה במגע עם העור היא מתחממת, וזאת תחושה נעימה. היא נשטפת בקלות, בלי קרצופים אינטנסיביים, והעור באמת נשאר מתוח ובוהק. מי שתתגבר על התחושה כאילו מרחה על עצמה בטעות תכולת מאפרה – תצא נשכרת ואף זוהרת". מה יש להגיד, אנחנו אפר לרגליה.  

מסיכת אפר וולקני – 115 ש"ח (ל-100 מ"ל)
להשיג ברשת MAC (קניון רמת אביב, קניון עזריאלי וברחבי הארץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה