04 במאי, 2017

Happiness is

מותג הג'ינסים Dr. Denim לימד אותנו שאושר מגיע לפעמים בצורה של מכנסיים. וזה מאוד כיף (בעיקר בגלל שיש גם הנחה בלעדית לנו ולכם)

מהו אושר בשבילנו אתם שואלים? (לא שאלתם, אבל נניח)

אושר בשבילנו הוא צליל צחוקם של ילדינו, להקת ציפורים נודדות, עלה שנושר עם בוא הסתיו וכמובן –
גי'נס לוהט שאורז את הגופה השנויה במחלוקת שלנו בצורה מושלמת. כי יותר מפריט אופנתי נצחי, הג'ינס שלנו – הוא מדד האושר.

אנחנו לא גאים בזה – אבל העובדה היא כזו – כשהג'ינס יושב בול אנחנו בקטע של לטרוף את החיים, לשלוח קורות חיים לגוגל ולהתחיל עם עוז זהבי. כשהג'ינס לוחץ או סתם השתבש – אנחנו יותר בקטע של "תן-לי-בבקשה-3-חבילות-מנעמים-ושני-שוקובו-ותעשה-לי-חשבון".

ואת כל זה אנחנו מספרים לכם בגלל מותג הג'ינסים המשובח Dr. Denim שהגיע לאחרונה לארץ ונכנס לנו ללב לתמיד.

מדובר במותג עצמאי ומשפחתי, שהוקם על ידי אבא ושני בנים ב-2004 בגותנבורג שבשבדיה, ומציע ג'ינסים איכותיים במחירים ברי השגה (300 עד 430 ש"ח).

המותג מציע ג'ינסים נוחים בטירוף שמתהדרים בעיצוב סקנדינבי, נקי, מוקפד ומאוד פונקציונאלי – ובהם הדגמים המובילים – לקסי, פלנטי ודומינו – שמתאימים לכל אוקייז'ן ולכל סגנון לבוש. אתם עוד תמלמלו את השמות האלה מתוך שינה.
 
המותג מוכר בכל אירופה, במזרח, באוסטרליה, ועכשיו עושה את צעדיו הראשונים באורבן אאוטפיטרס בארה״ב.
 
אבל השוס האמיתי הוא – שבמהלך הסופ"ש (מהיום ועד מוצ"ש) יש הנחה של 15% בחנות האונליין במרמלדה מרקט עם הקופון WEEKEND15. הנה הצ'אנס שלכם לשים יד על הפלא הזה במחיר הכי טוב שאפשר – ולהיות מאושרים.
 
להשיג בבוטיקים מובילים ובחנות של AKA במרמלדה מרקט.
רק הסופ"ש: חמישי (4.5) עד שבת (6.5), הקלידו את הקופון WEEKEND15 וקבלו 15% הנחה על כל חנות האונליין של AKA (חנות היבואן) בה תמצאו גם את הסניקרס ההורסות של Bensimon (כולל דגמי הקיץ המופלאים), התיקים של Baggu ועוד פריטים של מותגים מובילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה