02 בינואר, 2018

50 גוונים של גוונים

ספר-אלבום מרהיב, בו כל דבר בעולמנו מסודר לפי צבעי הקשת, פלוס אפליקציית דפי צביעה אלקטרוניים - עוזרים להכניס קצת צבע לאפור-אפור הזה שמסביב

כמה ייחלנו לכל מה שקורה כרגע בחוץ. לגשם אמיתי, לניחוח של עלים רטובים על הבוקר, למישהו שינקה לנו בחינם את האוטו, אבל הכי? לחנוך סופסוף את מגפי הגשם שלנו (אתה רואה מאמי? זה היה מאסט). פייר 2018? התחלת אירופה. יצאת הכי אנה ווינטר. רק על דבר אחד לא חשבנו: כל הכיף הזה מגיע בקומבו יחד עם 50 גוונים של אפור מבאס בשמיים, מהבוקר ועד שנהיה מדפּרס באמת. ובכן, אם גם לכם חסר לאחרונה קצת צבע בעיניים – שטפו את האישונים בכל בוקר באחד מהפתרונות הבאים:

#1
הספרון היפהפה Encyclopedia of Rainbows ("אנציקלופדיית הקשתות" בתרגום חופשי), הוא אלבום מקסים לעיון שחיברה ג'ולי סיבּרוק-רים (Seabrook Ream), אמנית בעלת כשרון (או אובסס) לסדר ולארגן כל דבר שנמצא סביבה לפי צבעי הקשת (3 ארונות מפוצצי חליפות-גן מדברים אלייך לכרך ב'?). בכל עמוד באנציקלופדיה הקטנה והמטריפה שיצרה, תוכלו למצוא צילום שהורכב מחפצים ופריטים מעולמות שונים – כמו טלפונים, חריצי גבינה, קופסאות גפרורים, נוצות, ציוד דייג, משחקים, עוגיות, סוכריות גומי, פרפרים, אבני חן ועוד – בצורה משגעת שעושה כבוד לסדר הצבעים ההרמוני והיפה שהטבע קבע. במילים אחרות: חומר השראה אופטימי שעושה חשק לסדר את כל המזווה / הספריה / הנעליים מחדש. והראשון שמסיים – מעלה לאינסטגרם!
 

ספר-אלבום Encyclopedia of Rainbows: Our World Organized by Color מאת Julie Seabrook Ream – עכשיו ב-86 ש"ח בלבד (170 עמ', 20 על 20 ס"מ), בחנות "המגדלור" (משתתף בסייל סוף השנה, עד סוף היום, 2.1.18)

 

עבודת איסוף מטורפת. Encyclopedia of Rainbows

עבודת איסוף מטורפת. Encyclopedia of Rainbows

 

 

ליידי, מתי את באה אלינו? Encyclopedia of Rainbows של Julie Seabrook Ream

ליידי, מתי את באה אלינו? Encyclopedia of Rainbows של Julie Seabrook Ream

 

 

עושה חשק לסדר מדפי דיסקים. Encyclopedia of Rainbows

עושה חשק לסדר מדפי דיסקים. Encyclopedia of Rainbows

 

 

#2

פתוח בכל מסך פנוי. אפליקציית COLORFY, החדווה שבצביעה

פתוח בכל מסך פנוי, מתחת לכל שולחן ישיבות. אפליקציית COLORFY, החדווה שבצביעה

 

אבל כדי לעורר חדווה אמיתית לצבע – הורידו את אפליקציית COLORFY המהנה, המציעה שלל דפי צביעה אלקטרוניים בדרגות קושי משתנות, ובהן מנדלות, ציורי טבע, חתולים או יצירות אמנות מפורסמות, אותן תוכלו לצבוע בחופשיות (ובלי לצאת מהקווים) בערבוב צבעים וירטואלי מרנין ומרגיע. בול כמו חוברת צביעה – מינוס קשקושים על הידיים מטושים שלא יורדים = פרפקשן.

 

אפליקציית COLORFY – להורדה באפסטור או בגוגלפליי (חינם להורדה ולניסיון, לאחר שבוע – בתשלום)

 

לא לצאת מהקווים לעולם. מתוך אפליקציית COLORFY

לא לצאת מהקווים לעולם. מתוך אפליקציית COLORFY

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה