13 במרץ, 2011

שאל את המומחית

השאלים המודפסים של ThomasPaul מתאימים לכל אקלים שלא תפילו עליהם

יש לנו חברת ילדוּת שיום ההולדת שלה תמיד נופל בשבוע של פורים. וכחלק מרצף הקללות שמתלווה לחג המצוין הזה (יוּ נוֹאו, המשלוח הכי עלוב – הולך למשקיען הכי גדול, או כל השבוע שמש – ובדיוק בשעתיים של העלאידע גשם, וכן הלאה) – איכשהוא יוצא שהיא תמיד נתקעת עם מתנות בעלות אופי חורפי ומבאס: קומקומי תה ארגונומיים, כפפות בשלל צבעים, סוודרים לבקבוקים חמים, סריגים מגרדים, וכל מה שעד פסח (ובכלל) היא כבר לא תצטרך.

אבל אחרי שראינו את הצעיפים סלש שאלים סלש פראו'ז המדהימים של מותג הטקסטיל האמריקאי ThomasPaul – הרגשנו שהשנה יש מצב לקלוע איתה בינגו. תומס הוא וירטואוז הדפסים ניו-יורקי, שהחל את דרכו כמתמחה בבית האופנה DKNY, שם עבד בין השאר כמעצב צעיפי משי וכבר בסוף שנות התשעים הוציא קולקציה עצמאית ראשונה של פריטי לבוש לאזור הצוואר (עניבות, צעיפים, מטפחות ועוד). כיום, ומאז הוקם המותג שלו ב-2001, מציע תומס גם כריות, מפות, אהילים, תיקים ואפילו ניירות מכתבים – המכוסים בהדפסיו שנוצרים כולם בעבודת יד, אך נראים כאילו נסרקו מספרי מסעות או אנציקלופדיה בריטניקה ישנה.

לאחרונה שוגר לישראל (הודות לבנות אתר Belle & Sue חדות העין) קו הצעיפים והשאלים המשובח של "תומס פול", המזמינים אתכם להתעטף – בכל מזג שלא יפול עליכם – עם הדפסים ענקיים של פיל כתום, תמנון חום, לוויתן בעל ראש מרובע, ציפורים נדירות, בניינים עתיקים, ספינת תרנים, שעון כיס, שלד בפוזה אחורית, ג'ירפה יפה, תכשיט במראה וינטג'י אסלי ועוד. מבט קרוב יותר מגלה כי מרבית מהצעיפים והשאלים הגדולים עשויים 100% כותנה סרוקה שנארגה בטקסטורת צלבים עדינה – שלא רק מעניקה להם גוון שקוף ויפה, אלא בעיקר מאפשרת להשתמש בהם כעת כמחממי צווארים תפוסים, בעוד חודש כעליונית קלילה ושואבת-מחמאות, ומשם והלאה – כפראו או שמיכת החוף הכי שווה שראינו.

השבוע, כשתקבל חברתנו את שאל דג הזהב העצום שבחרנו (בתמונה למעלה), נמליץ לה לבקש ממנו שלוש משאלות: שרק פעם אחת יום ההולדת שלה יצא בקיץ, שגמר האח הגדול לא יפול על רביעי, ושמועצת השבט לא תכיל יותר מקלוז-אפ דרמטי אחד. או מיי דג!        

צעיפים ושאלים של "תומס פול"- החל מ-140 ש"ח (לצעיף) ועד 590 ש"ח (לשאל – מפשתן וקשמיר)
להשיג בחנות המקוונת Belle & Sue – שימו לב, בשבועיים הקרובים יתווספו עוד ועוד הדפסים חדשים. לאתר ThomasPaul – לחצו כאן.

 

 

קלאמרי, מישהו? הצעיפים והשאלים של Thomas Paul

 

 

 

אניה באופק. השאלים והצעיפים של Thomas Paul

 

[PSGallery=5a3pr109iff]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה