21 ביולי, 2013

תתעוררו

רגע לפני שאנחנו נרדמים על המקלדת, התארגנו על ערכת קפה: 200 גר' קפה איכותי טחון וטרי, ספלים מאויירים שמגיעים משוודיה, ושוקולד טבעוני עם פולי קפה. בוקר טוב עולם

וכמו בכל יום ראשון, אחרי סופ"ש בו שימשנו כמתקן ג'ימבורי אנושי, אנחנו גמורים, בקפיטל ג'. אז במקום לקטר (שזה בתכל'ס הכי מעורר אותנו), החלטנו להביא היום ערכת קפה מקפיצה: פולים טריים מהקפה השכונתי, ספל מאויר ממותא שוודי, ונשנוש אורגני בצד. זהו, שלוק קטן, ואנחנו אתכם:

#1 הקפה
ממש לידנו, בקפה הוותיק "תוצרת הארץ" (חוגג 30 שנה!) עומדת נוסחת אמת לאושר: פולי קפה טריים בתערובת הבית, שרוקח הבעלים מישל גרסייה מ-7 זנים שונים, ובשלוש דרגות קלייה הנעשות במיוחד עבורו. הקפה שנקרא וממותג בסמל המשפחתי של מישל – "קפה גרסייה" נולד בעצם לפני 15 שנה: לאחר שטעם באיטליה קפה טרי באמת והבין עד כמה לטריות יש השפעה על הטעם, החליט לספק ללקוחותיו בכיכר מסריק בת"א את כל הדרכים לשלוק המושלם על הבוקר. אפשר לקנות אצלו פולים ירוקים לקלייה ביתית, או כאלה קלויים לפני/אחרי טחינה, מקינטות שוות ואפשר כמובן לעצור רגע ולשתות את אחד האספרסואים הטובים בעיר.

"קפה גרסייה" של 'תוצרת הארץ' – 35 ש"ח לרבע קילו (140 ש"ח לקילו), אספרסו – 9 ש"ח, קפוצ'ינו – 14 ש"ח. להשיג בשד' מסריק 12, ת"א, 03-5220802, 07:30-24:00.

#2 הספל
הכרו סנדרה איזקסון, מאיירת שבדית מקסימה שמצהירה על עצמה כמי שגודלה ע"י משפחת טרולים ביערות ובילתה בלפסל עננים, כוכבי שלג ולצייר קשתות. יודעים מה? זה כנראה נכון: הכלים, המגשים, הקופסאות, המצעים, הטפטים, המחברות וכל מוצרי הבר-קיימא שהיא מעצבת למותג שלה ISAK, מושפעים מנופים סקנדינביים קרירים, עם נגיעות אנגליות (שם היא מתגוררת כיום). אלינו הביתה נשמח להכניס בתור התחלה זוג כוסות אספרסו מהממות, שמגיעות באריזת קרטון קשיחה לשימוש חוזר. עושה חשק לאספרסו ארוך, תודו.

זוג כוסות אספרסו "טינגלבי" של ISAK (עם קופסא קשיחה) – 150 ש"ח, להשיג בחנות של היבואנים ISAK+KAS.

#3 הנשנוש בצד
אם שוקולד מריר-מתקתק ובו קראנצ'ים של פולי קפה גרוסים לא יעורר אותנו – אנחנו באמת אבודים. החטיף (חטיף!) הזה שייך לנעמי פונדק-לובל, מורה ליוגה ושוקוהוליקית מוצהרת, שמייצרת שוקולד מ-100% קקאו אורגני אמיתי (פולי קקאו טחונים, אבקת קקאו וחמאת קקאו, שהומתקו עם סילאן). כדי שנוכל לכרסם את כל זה ללא מצפון, פיתחה נעמי סדרת מוצרים על בסיס שוקולד לא מעובד (Raw Chocolate) בלי להוסיף חלב, סוכר, גלוטן או חומרים משמרים. אלא רק הפתעות טבעיות כמו מרציפן, טחינה, קוקוס, חמוציות, צ'ילי, קשיו, מנטה, וכאמור קפה. יאמי.

שוקולד טבעוני עם קראנץ' פולי קפה – 85 ש"ח (ל-4 ברים, 50 גר' כל אחד), להשיג בחנות Guilt Free Chocolate.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה