16 ביולי, 2014

תרגיע

אפליקציית מדיטציה של פרופ' יעקב רז עוזרת לנו להתפקס, לנשום רגע ולהירגע באמת. חמש דקות עם זה ואתם במקום אחר לגמרי

פרופ' יעקב רז, המתרגם, הסופר, חוקר הבודהיזם, המתרגל ומנחה קבוצות המדיטציה – פיתח לאחרונה אפליקציית מדיטציה שתעזור לנו ולכם לצלוח את המציאות המסובכת עם כל השערות על הראש. קוראים לה Out of your mind (תיאור מדויק של הסטטוס שלנו בתחילת השימוש) והיא יותר פשוטה מפשוטה: במסך הראשון תתבקשו לבחור בין אורכי זמנים שונים לתרגול מדיטציה (בין דקה ל-20 דק'), ואז להחליט אם תרצו לשמוע הנחייה ודיבור תוך כדי הסשן או דווקא צלילים של טבע, חיות, גלים –  מה שהכי עושה לכם את זה. וזהו. לחצו PLAY, הקשיבו בשקט ותנו לשיטה לעבוד. יש גם תרגול שמתאים לילדים, יש אפשרות לבחור להאזין באנגלית, ויש אפילו אופציה לתזמן תזכורת ותרגול באמצע היום (נניח לפני ישיבה חשובה או שיחה עם שירות הלקוחות של המפעיל הסלולרי שלכם) ולקחת לעצמכם רגע.

כעבור 5 דקות של ליווי והדרכה נעימה ומשחררת, שכחנו לגמרי מהמעצבנת שתפסה לנו את החניה הבוקר, מהסירנות שהיו פה לפני רגע, מהכתם שלא יורד לנו מהחולצה כבר 1,000 כביסות, ובקיצור – הלו יעקב, עשית זאת שוב.

אפליקציית מדיטציה Out of your mind – הורדה חינמית + תרגול של 5 דקות ללא תשלום (כל המדיטציות האחרות בעלות חד פעמית של 7.90 ש"ח)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה