28 בינואר, 2015

תקראו לנו שטחיים

2 שטיחים מחומרים מקוריים שהכנסנו הביתה עזרו להפשיר את הרצפה הקפואה ולהכין את השטח לצילומי שער לווג. קחי בלטה, תתכסי

זוזי מינה, גם לנו יש סקר טלפוני לערוך:
א. האם יש לך אומץ לשטוף כלים על הרצפה הכי קרה בבית (מול כיור וחלון פתוח) ולקבל נמק ברגל?
ב. האם הנך מסכים/ה לצאת רגע מהכירבולית, בלי גרביים, להביא את השלט של הטלוויזיה ולחזור לפני שהבוהן נושרת?
הלו?? ככה חשבנו.

כדי להפשיר את הבלטות שקופאות בערבים ולעשות נעים באצבעות (ובעיניים) החלטנו לכסות נקודות אסטרטגיות בבית עם שני שטיחים מחומרים מקוריים – פלסטיק ובמבוק – שהכי קל לנקות (שליכטת מילקי? פחח, את לא מאיימת), ובהדפסים שהופכים את רצפת השומשום שלנו להפקת שער בווג. לא פחות. הכניסו אותם הביתה, חממו את האווירה האפרורית ותראו איך כולם פתאום עולים אליכם להשתטח:


#1 שטיחי במבוק מודפסים של סטודיו קרן שביט

נראה כמו שטיח, מרגיש כמו פרקט. השטיחים של קרן שביט (צילומים: סיון אסקיו)

המהות – נראה כמו שטיח, מרגיש כמו פרקט
הסיפור – אחרי עשרות ירידי עיצוב ענקיים והכי פיינשמקרים, קרן שביט, הגורו מאחורי בלוג הלייפסטייל "טוב ויפה", עוברת לקונספט חדש ואינטימי (חנויות פופ-אפ נודדות) ומתמקדת במקצוע ובמותג האופנה שלה שמציע גלביות צבעוניות, כריות קטיפה, טפטים, מוצרי בישום, ומעכשיו גם שטיחי פרקט-במבוק מטריפים. 5 ההדפסים שעיצבה בהשראת מסעותיה בעולם, קולעים למראה המקורי של שטיחים באריגת קילים ורקמות פולקלוריסטיות. כולם מיוצרים כאן בישראל על בקבוק נעים להליכה, אקולוגי, מבודד מחום וקור, שניתן לנקות בקלות, מצופה בחומר למניעת החלקה ומכוסה בגב בנקודות סיליקון להצמדה לרצפה. נשאר רק לבחור דוגמא ומי יעשה עליה את הסלפי הראשון.
כמה על כמה – החל מ-300 ש"ח (לגודל 60 על 100 ס"מ) ועד 1,400 ש"ח (לשטיח גדול 1.60 מ' על 2.40 מ'). מגיע ב-5 גדלים ו-5 דוגמאות שונות.
מאיפה – החל מחמישי הקרוב בחנות הפופ-אפ הנודדת "קרן שביט מארחת: אנשים, מעצבים, מוצרים", שנפתחת ל-10 ימים בלבד בלוקיישנים מתחלפים בארץ, והפעם בכפר רמות השבים בשרון, 29.1-7.2. או מסטודיו קרן שביט בעמק יזרעאל, טל': 050.9474785.

אחד לכל חדר. שטיחי במבוק טבעי של קרן שביט (צילומים: סיון אסקיו)

#2 שטיחי פלסטיק של הלייבל השבדי Pappelina

 

אין סיכוי לבחור רק אחד. שטיחי פלסטיק של PAPPELINA (צילום: יח"צ בלו בנדנה)

המהות – מרבד בדוגמא עדכנית דו-צדדית שניתן לכבס
הסיפור – ב-1998, כשרק הקימה את "פפלינה", לינה ריקרדסון ארגה שטיחים משקי בד או נייר (שעל שמו ועל שמה קראה למותג). כשעברה למתפרה גדולה בלב שבדיה, מצאה במקרה שאריות של פיסות פלסטיק צבעוניות משנות ה-60, שמיד נתנו לה השראה וכיוון חדש ליצירה. מאז, היא מעצבת פלייסמטים, כריות, שמיכות, ובעיקר עשרות דגמים של שטיחים מרצועות פלסטיק דקות שנתפרות בצפיפות, עמידות למים, קלות לתחזוק ומתכבסות. כל שנה זוכה שטיח אחר בתחרויות עיצוב, הודות לצורות הגיאומטריות היפות והנקיות (קווים, משולשים, כוכבים, נקודות, משבצות, ועוד) ולאריגה החכמה הדו-צדדית, והגדלים המקוריים שהיא מציעה, למשל שטיח ראנר מלבני וארוך שכיף לפרוש לאורך המרפסת. נראה אתכם מסתפקים באחד.
כמה על כמה – החל מ-225 ש"ח (לגודל 50 על 70 ס"מ), ועד 1,110 ש"ח (לשטיח מלבני ארוך 70 על 240 ס"מ). מגיע במגוון גדלים והדפסים.
מאיפה – מחנויות "בלו בנדנה" (ה' באייר 52, ת"א; קדושי השואה 56, הרצליה); או מרשת "הביטאט" (ת"א, בני ברק והרצליה פיתוח).

 

 

 

צריך לראות מקרוב כדי להאמין. שטיחי פלסטיק של "פפלינה", קולקציית 2015

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה