05 בדצמבר, 2012

תפסנו ראש על הבר

דריניקים והחלקת שיער כן הולך ביחד. הכירו את FAN BAR, הקונספט-בר שהכי עלה לנו לראש

למה ללכת סחור סחור אם אפשר להתחיל בעיקר? ברצוננו להציע נישואין ליזם הגאון שהגה את הקונספט החדש של ה"פן בר": בר מעוצב המארח את לקוחותיו לדרינק, דפדוף במגזינים ושיחה קלילה, תוך שהן זוכות לפן מקצועי וקפדני. במקום לקבוע תור אצל הספר השכונתי ("התפנה לי מחרתיים, לא טוב?") ואז למרוח שעתיים עם מגזינים מ-78' ולחזור הביתה מפונפנת אך סחוטה, אפשר להפוך שעה אבודה לשעה של בילוי אחרי העבודה, ולצאת עם ראש מסודר, בכל המובנים. למרבה הצער, הצעת הנישואין שלנו נשארה תלויה באוויר כיוון של"פן בר" יש לא פחות מארבעה אבות שותפים, ואנחנו בכל זאת תומכים בסוג של מונוגמיה.

באנו בבוקר, מה שאומר שבמקום מרטיני שתינו קפה, זכינו לחפיפה מפנקת ויצאנו עם פן מהמם שנקרא "סקסי בום" (ואכן, סובב אחרינו ראשים משל היינו פרסומת מהלכת למרכך שיער הוליוודי). יש קטלוג תמונות שעוזר לבחור את הפן הרצוי, אפשר לרכוש מנוי למספר ביקורים במחירים מוזלים, שעות הפתיחה גמישות וארוכות במיוחד (כן, יחייכו אליך גם בעשר בלילה), האווירה נעימה ובלתי מחייבת והעיקר – מתי לאחרונה ישבת עם חברה על הבר בזמן שמעצב מוכשר תִלתל לך את השיער? בסתר ליבנו שקלנו לרוץ הביתה ולהכניס את הראש מתחת לברז, רק כדי שיהיה לנו תירוץ לבוא גם מחר.

פן לבחירה – 75 ש"ח, תסרוקת מעוצבת – 95 ש"ח (כולל דרינק). בייבי פן (לילדות) – 55 ש"ח, עיסוי קרקפת – 20 ש"ח, אפשרות לכרטיסיות במחירים מוזלים.
פן בר, דיזנגוף 290, תל אביב, טל' 03-5470000 ו-Fanbar בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה