23 ביולי, 2014

תעבירו רגע

אם תצליחו לרגע לזפזפ את דסק החדשות – תגלו ים אסקפיסטי של תכני VOD מענגים שרק מחכים לקחת אתכם למציאות אחרת מכאן. יונית, פרק אחד ואנחנו איתך

לאף אחד לא נעים להיות הראשון שעושה את הצעד, לוקח אחריות על השלט של הטלוויזיה ומעביר את החדשות. אמאל'ה, מפחיד להישאר מחוץ לדסק. אבל האמת היא שגם אנחנו, צרכני פרשנויות כבדים (רוני-דניאל-הוליקס), מתחילים כבר קצת למצות ולפזול מדי פעם לכיוון ערוץ ויוה. אם תצליחו להתנתק באיזה ערב – הנה 4 המלצות VOD (הופעה, דוקו וסדרות גילטי פלז'רז), שחיכו בשקט עד שנמצא להן משבצת שידור מתאימה. יצאנו לשעה קלה לעולמות אחרים, כבר מחזירים את השידור לאולפן:

#1
מה – הופעה חיה של ניל יאנג / Live at Red Rocks, 2000
איפה – HOT V.O.D (מוזיקה – הופעות מחו"ל)
מה רואים – את ניל יאנג נותן את אחת מהופעות חייו על רקע ההרים האדומים של קולרדו, בעזרת אנסמבל אדיר של חברים ונגנים שרק מוסיפים לאנרגיות המטורפות ששוטפות שם את הבמה. למרות שמדובר בהופעה שהוקלטה בתחילת העשור, תמצאו שם את כל הלהיטים שכל כך חיכינו לשמוע כאן תחת שמי פארק הירקון (ואנחנו עדיין מחזיקים אצבעות וכרטיסים). אם כל זה רק עושה לכם טיזינג (או דאון בגלל הביטול) – חפשו ב-VOD עוד הופעות של פיקסיז, רולינג סטונס, ריאהנה, אירוסמית', בוב מארלי, אלי גולדינג הנפלאה, ואפילו של הרכב הפולק הצועני גוגול בורדלו (תהיו חברים שלנו!). שימו לכם ברקע בבית, דמיינו שאתם בגולדן רינג ושמרו על אופטימיות.
מה זה נותן לנו – להסניף לרגע את האנרגיות שכמעט היו פה. ניל, תעשה לי אולד מן!
לטעימה קטנה מההופעהלחצו כאן

#2

צופית גרנט, זה בשבילך. מתוך "תאומות"

מה – הסרט התיעודי "תאומות" / Twin Sisters (אנגלית ונורבגית, 58 דק')
איפה – yes V.O.D (כל הסרטים/ חדש ביס-דוקו, חינם)
מה רואים – סרט בלתי ייאמן שכיכב בפסטיבל דוקאביב האחרון, במרכזו זוג תאומות סיניות שנמצאו ביום לידתן בארגז קרטון והוצעו לאימוץ. אחת נמסרה לבני זוג מקליפורניה, השנייה אומצה ע"י הורים מכפר קטן בנורבגיה, תוך ששלטונות סין מסתירים את עובדת היותן תאומות. בנסיבות שעולות על כל דמיון, שני זוגות ההורים נתקלים אלה באלה (כשעמדו לרכוש את אותו בגד לבנותיהן!) והחלו לשים לב לדמיון הברור. למרות הבדלי התרבות, השפה והמרחק העצום, הקשר המיידי והמרגש נוצר בין השתיים מול עיני הצופים, ולא ישאיר אתכם אדישים. אורה הכפולה, גרסת הריאליטי.
מה זה נותן לנו – תקווה שאולי בנסיעה הבאה לפריז נמצא את התאום האבוד שלנו, ז'אן-פייר, ונדע שאנחנו לא תקועים לבד בעולם עם כתם לידה בצורת חביתה.
לצפייה בקטע מתוך הסרטלחצו כאן; או כאן לאתר הרשמי של הסרט

#3

מתחמם בממ"ד. מתוך "בגידה"

מה – הסדרה "בגידה" / Betrayal
איפה – yes V.O.D (סדרות, עונות מלאות)
מה רואים – דרמה סקסית ומותחת, בת עונה אחת בינתיים, שמבוססת על הסדרה ההולנדית המצליחה "Overspel", ובניצוחם של יוצרי ER, דה קילינג עוד. תנו לעצמכם פרק-שניים כדי להיכנס עמוק לתוך סיפור משיכתם האסור של צלמת יפהפייה בשם שרה (האנה וור, זוכרים כמה חושנית היא היתה ב-"בוס"? תכפילו) וג'ק, עו"ד ממולח, חתיך ושרמנטי.  אם לא מספיק מסובך לנהל רומן סוער, הוסיפו לעלילה גם משפט רצח שמעמיד את בעלה של שרה, התובע במשפט, מול ג'ק שהתמנה במקרה לעורך הדין מטעם ההגנה. בקיצור, וואחד סמטוחה סקסית.
מה זה נותן לנו – לפנטז לגיטימית על רומן אסור במסדרון בזמן אזעקה. אם כבר להישאר עשר דקות במרחב המוגן, למה שלא ננצל את זה? 
להצצה בטריילר – לחצו כאן

 

#4

תאמצו אותנו. "אהבה מלידה"

מה – הסדרה "אהבה מלידה" / OFFSRING
איפה – HOT V.O.D
מה רואים – סדרה אוסטרלית חמודה ביותר בת 4 עונות, שנעה בין דרמה לקומדיה מוזיקלית, לפנטזיה מונפשת. במרכז הסדרה עומדת נינה, אם משפחת פראודמן ורופאה מיילדת, שמצליחה למרות כל הכאוס והטרלול שבחייה לנהל את הבית ומשפחתה הלא מתפקדת. יש כאן פסקול מעולה, יש כאן בן קומיקאי משעשע מאוד, יש כאן סטיילינג שיגרום לכם לרצות לעבור לארץ אוז, יש רומנטיקה – ובקיצור כל מה שאנחנו רוצים מסדרת בנות מענגת
מה זה נותן לנו – תחליף ראוי ל-אחים ואחיות / הורים במשרה מלאה / אורות ליל שישי / שולחן לחמישה (הקיפו את הגילטי פלז'ר המשפחתי והעשור שלכם).
העונה החמישית תעלה ל-VOD ב-13.8.14

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה