17 בנובמבר, 2010

תספור, תספורת המחמאות

כשערימת השיער הסוררת שלנו הפסיקה להקשיב לנו - החלטנו להתמסר לרואי דניאל

בניגוד אלינו, השיער שלנו עדיין לא סיים את גיל ההתבגרות: ברוב ימות השנה הוא עצבני, נוטה למצבי רוח ובטוח שכולם נגדו. מרגע שהוא מתעורר בבוקר אי אפשר להחליף איתו מילה, ובאופן כללי הוא עושה מה שהוא רוצה. לא ברור מה נסגר איתו, אבל ההתנהגות הזאת הגיעה לנו עד כאן, והחלטנו להתנהג כמו מבוגר אחראי ולהתחיל להציב לו גבולות.

בתור התחלה, החלטנו לנקוט צעד דרסטי שיוכיח את רצינות כוונותינו. כך קרה שבגדנו במעצב השיער הקבוע שלנו (סליחה, נשמה) וערקנו לנווה צדק, שם פתח רואי דניאל, אך לפני חודשים אחדים, סלון חדש לעיצוב שיער. דניאל, מעצב מוכר ומבוקש שעבד עם השמות הגדולים בארץ ובחו"ל וממשיך גם עכשיו לבצע גיחות בינלאומיות (לשבוע האופנה, למשל, שהוא מוזמן בקביעות לעבוד בו), מתמחה בעיקר בעיצוב תסרוקות לכלות ולאירועים מיוחדים. בסלון המקסים שעיצב, בבית משגע ברחוב שבזי, לא תמצאו מסכי פלאזמה שתקועים על ערוץ האופנה (תודה לאל!) אלא אווירה רגועה ונעימה במיוחד, כלבלב שנאוצר פצפון וענוג שמשקיף באלגנטיות על המתרחש והעיקר – צוות חיובי, נעים ומקצועי כמו שמזמן לא פגשנו. אשר לרואי עצמו – וסליחה, אבל נמאס לנו למתן את ההתלהבות שלנו בניסוחים אלגנטיים – האיש הוא פאקינג גאון. תוך שלוש דקות התמסרנו לו לחלוטין ואִפשרנו לו לעשות בנו ובקרקפתנו כרצונו. יצאנו עם צבע חדש ומחמיא, אחרי טיפול שיער מפנק במסכת מקדמיה, תספורת בדיוק באורך הנכון ופן חופשי שנראה כאילו הרגע סיימנו צילומי שער ל"ווג".

בקיצור, העריקה לסלון של דניאל היא הבגידה המתוקה ביותר שחווינו בחיינו הבוגרים. בשביל שיער כזה שווה להתבגר סוף סוף, להיכנס במיוחד לאוטו (יש חניה!) ואפילו להתחתן שוב. מעכשיו, כך נשבענו, נהיה נאמנים לו לנצח.

מעצב שיער – פן – 100 ש"ח, תספורת (נשים וגברים) – 250 ש"ח, צבע – 300- 200 ש"ח, גוונים – 400-600 ש"ח, תסרוקת ערב – 300-500 ש"ח, כלות – 1,000-1,500 ש"ח, שזירה (בטכניקה ייחודית בלעדית) – 3,500 ש"ח
רואי דניאל, שבזי 67, נווה צדק, תל אביב, שעות פתיחה: א'-ה':  20:00 – 09:00, ו': 16:00 – 09:00, טל': 03-5100125, www.roydaniel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה