02 ביוני, 2008

תנס(ר)ו את זה

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בידיים שלא כלל מקלדת או אייפון? הסדנאות לעיצוב מוצר של "קוביה" יזכירו לכם שבאלו הידיים עוד לא עשיתם די

בואו תנסו לחשב כמה זמן עבר ולא החזקתם שופין ביד? לכאורה מחשבה שולית. למי אכפת משופין. אבל ככל שהזמן עובר אנחנו מגלים ששעורי המלאכה ביסודי לא היו רק מסגרת לעידוד נשים עם שין שורקת לצאת לעבודה. עבודות יד יכולות להיות חתיכת אתנחתא לאנשים שכל היום מחממים את האוכל שלהם במיקרו, כותבים מיילים ומורידים מוזיקה לאייפון שלהם.

"קוביה", סדנה לעיצוב מוצר, בראשותם של ויטוריו ארביב ויריב קדוש, תחזיר לכם את התחושה בקצות האצבעות. ויטוריו ויריב, בוגרי בצלאל ומעצבי מוצר בפועל, מובילים את הסדנה (15 מפגשים, אחת לשבוע), במסגרתה הם מעניקים רקע תיאורטי ובסיס מעשי לתכנון וביצוע מוצרים לפי רעיונות אישיים. או אם תרצו – זה הזמן לשחרר את הארונית שחבויה בכם. הקבוצה מונה כ-10 אנשים בערך, ללא ניסיון בעיצוב מוצר, שעובדים ביחד, מעלים רעיונות, ומקדמים אחד את השני. עד כה נעשו במסגרת הסדנא כמה וכמה עבודות מדהימות שיכולות להיראות בקלות כמו משהו מהקולקציה של קסטיאל/הביטאט/בן שימחון, יו ניים איט.

אנחנו מאד נהנו. עברנו חוויה פיזית ויצירתית באווירה מעולה, בחברת אנשים נחמדים ועם ההנחיה הכי מקצועית ונעימה שיש. הסדנא הזאת הזכירה לנו כמה כיף לתכנן, לעבוד קשה ולחזור הביתה עם משהו שממלא את הלב בגאווה ובשמחה. עשו לביתכם בידיכם. מהמם.

קוביה, סדנת עיצוב מוצר –  2400 ש"ח
בית האומנים, אלחריזי 9, תל אביב, טל': 052-6282727, www.cubia.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה