15 באוקטובר, 2018

תנועת השחרור

כפיר בן גליל הוא לא רק מאמן כושר מקסים, הוא גם מטפל מומחה ועדין, בעל ידע נרחב בשחרור כל מכאובי הגוף בשיטות שמשלבות טווינא, דיקור סיני חם, צמחי מרפא והרבה מג'יק טאץ'. אדוני, לך תבטח את הידיים האלה

מרקורי, זה אתה יא ממזר? לא, כי בהחלט יש תחושה שמישהו פה בוואחד נסיגה. אחרת אין לנו הסבר לעייפות המתגברת, מצב הרוח הירוד והגב הקפוא (ברוריה, נגעת שוב בתריסים של המזגן? לא, זה הסוף שלך). לפני שאנחנו מתחילים לשרוף מרווה בכל פינה, נזכרנו פתאום בקוסם והאיש בעל מגע הזהב, מידאס פרטי שדואג לבריאות שלנו יותר מאיתנו. קחו נשימה עמוקה ונשפו באיטיות את השם "כפיר בן גליל". כבר מרגישים יותר טוב, תודו.

כפיר המוכשר, בן קיבוץ יראון, שהחל את דרכו המקצועית כמאמן כושר, מעיד על עצמו שכבר מגיל צעיר החל להתעניין בשאלות הבריאות הגדולות של החיים. משלא מצא מענה, פנה ללימודי רפואה משלימה במכללת ריידמן, והתשובות החלו לזרום. במהלך 4 שנים של לימודים במסלול שכולל דיקור סיני, טווינא, צמחי מרפא ותזונה, מצא שהשיטות משלימות את טיפולי האורותופדיה שהציע למתאמניו, ופיתח מומחיות עיסוי-הוליסטית שמשלבת הכל ופשוט עובדת. כך גילה למשל איך בעזרת טווינא (פיזיותרפיה סינית אנרגטית ודינמית) בשילוב דיקור, צמחי מרפא ומגע בנקודות הנכונות – ניתן לפתור מנעד רחב של בעיות.

מאז, וכבר כמעט 13 שנים מגיעים אליו לקליניקה (בעבר בתל אביב ולאחרונה ברמת השרון) אנשים דואבים וכפופים, שחשים פתאום מוגבלות בתנועה או לא מוצאים מזור ברפואה הקונבנציונלית. זה יכול להיות דרכי עיכול מציקות, עור רגיש, צרות של גיל המעבר, נקודות טריגר כואבות, דורבן, דלקת כרונית, כתף קפואה, שכמה עקומה ושלא תדעו. אחרי שיחה קצרה ובדיקת דרכי הטיפול, תוזמנו לשעה נעימה שכוללת עיסוי עדין מלא ומעולה (בבגדים), שעובר דרך כל מה שכואב ופורק את כל המתח שצברתם. במידת הצורך, אפשר להוסיף עוד פתרונות מארגז הכלים שלו – כמו בניית תפריט אישי וספציפי לבעיה, דיקור מוקסא נעים (בו שורפים מקלות צמחיים בקצה המחט הרחוק מעור, כדי לייצר אפקט חום לאזור המטופל), לחיצות אורתופדיות וכל מה שצריך כדי להחזיר אתכם לחיים.

לאחרונה, החל לגדל ולהציע גם מגשיות נבטי ברוקולי אורגני, שנחשבים כנוגדנים טבעיים חזקים ביותר כנגד תאים סרטניים, אותן תוכלו להניח במטבח ולנשנש או להוסיף לתבשילים. שיהיה לכם הכי לבריאות. חברה תפוסת-צוואר מספרת שיצאה מכפיר רפויה, רגועה ומשוחררת מאי פעם, הודות לטיפול שמנע אפילו את המיגרנה המתלווה הקבועה שאחרי (הוריי!). לסיכום – שמרו את הטלפון שכאן למטה במועדפים. הגוף שלכם עוד יודה לנו.


כפיר בן גליל
– טיפול (בן שעה) – 200 ש"ח

טל': 0547768474, דב הוז 2, רמת השרון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה