31 ביולי, 2013

תמונה שווה אלפי מילין

אפליקציה חדשה וקלה לשימוש תדפיס עבורכם תמונות מהאייפון ותשלח אותן לעצמכם או לדודה מטבריה ללא דמי משלוח. רקסי, הגיעה שעתך היפה

כואב לנו הלב לפעמים להמליץ על אפליקציה, כשברור לנו לגמרי שיכולנו להמציא אותה בעצמנו. זה רק מקרה שלאייקון החדש והחמוד שמפאר לנו את האייפון בימים אלה, אחראי דניאל טהרלב, איש מחשבים שחזר ארצה לפני שלוש שנים (אחרי שמונה שנים בארה"ב) והפיח חיים ברעיון של יובל, בעלה של אחותו: "אנשים כבר לא מפתחים היום תמונות, וזה חבל", אומר דניאל. "יכול להיות שהאלבומים של פעם באמת נעלמו לתמיד, אבל רובנו עדיין אוהבים להצמיד תמונות לדלת המקרר, והאפשרות הזאת – של תמונות 'אמיתיות', מודפסות – חסרה להרבה אנשים". מכאן נולדה "פיקטורה"- אפליקציה מבריקה (או מאט, תלוי. פחחח) שמאפשרת לבחור בקלילות תמונות מהסלולרי או מהפייסבוק ולשלוח אותן להדפסה בהינף מקלדת ומשם בדואר – ישירות וללא דמי משלוח! – אליכם הביתה, או אל כל מי שתבקשו.

זה אומר שסבתא מהקיבוץ, שלא ממש מחוברת למייל, תוכל לזרוח מנחת מול התמונות של הנכדים שהרגע צילמתם בפארק, ותוך יומיים שלושה ינחתו אצלה בתיבה. וזה אומר גם, שכל תמונה שמתחשק לכם לראות מעתה ועד עולם מול העיניים (במשרד, בבית, מתחת לכרית) – תודפס ותישלח אליכם באיכות מעולה, בגודל שתבחרו, במהירות הבזק. עלות הפיתוח לתמונה אמנם גבוהה יותר מזו שתקבלו אצל "פוטו יוסי" בשכונה, אבל היי, אין דמי משלוח (גם לא לאילת, או לקצרין) ועם כל הכבוד ליוסי, מתי הואלתם לגשת אליו רק כדי לפתח שבע תמונות מוצלחות במיוחד של הכלב שלכם מוחא כפיים?

ב"פיקטורה" (שבימים אלה עובדת חזק על אפליקציה גם לאנדרואיד), גילו לנו שבקרוב מאד אפשר יהיה להזמין באותה דרך גם מגנטים ואפילו לוחות שנה, כך שיש מצב שיסגרו לנו את הפינה המבאסת של מתנות לחג בלי שנצטרך לזוז מהבית. בקצב הזה, יש סיכוי שהמתנה המרגשת תישלח לייצג אותנו בארוחת החג אצל ההורים, בעודנו משתזפים באיזה חוף יווני שהרגע התרוקן מישראלים. אל תדאגו, נשלח יופי של תמונות.

אפליקציית "פיקטורה"החל מ-2.5 ש"ח לתמונה (בגודל סטנדרטי של 10 על 15 ס"מ), 8 ש"ח לתמונה בינונית (18 על 13 ס"מ) ו-14 ש"ח לתמונה גדולה (21 על 15 ס"מ). מינימום הזמנה – 10 ש"ח, והמשלוח – חינם. קוראי מרמלדה מוזמנים להקיש קוד קופון "marmelada1" וליהנות מ-10% הנחה בכל הזמנה.
משתמשי אייפון הורידו כאן את האפליקציה. לפיתוח תמונות מהמחשב – אתר "פיקטורה". פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה