17 ביולי, 2014

תל אביב-סאן

הבוטיק היפני השווה של רחלי מזכרון יעקב עשה לנו את החיים לקלים יותר והדרים לתל אביב. זהירות רחלי, אנחנו מגיעים לסוף-שבוע

אנחנו יודעים שמומלץ מדי סופ"ש להוציא את הילדים לטיול / פעילות חווייתית/ גיחה שכוללת לפחות תחנת דלק אחת בדרך. אבל אם העולם היה באמת חבר, כזה שמכיר את אילוצי וחרדות חיינו – כל הדברים שאנחנו אוהבים היו נמצאים במרחק יריקה מאיתנו, גג. הנה תראו למשל את רחלי ביטון, מבינת עניין ובעלת הבוטיק היפני הכי שווה מחוץ לגבולות טוקיו, שהחליטה לאחרונה להעתיק את מיקומו מזכרון יעקב לתל אביב, ועשתה לנו את החיים למעט יותר קלים. זהו, רחלי, מעכשיו אין לך סיכוי להיפטר מאיתנו.

זה אומר שבמקום למצוא תירוץ לטייל צפונה ("מאמי, הקטנה מתה ללכת לקטיף חמצוצים!"), תוכלו מהיום לסור לגלריית "היבינו" התל אביבית לאמנות יפנית מודרנית, בתוכה תמצאו את הממלכה החדשה של רחלי: בוטיק TONARI הוא בעצם נציגות מקומית לבתי האופנה הגדולים ביפן, שמרכז תחת גג אחד את הקולקציות והאקססוריז הכי הכי ממעצבי ארץ השמש העולה. רחלי, המומחית שלנו לענייני ראנווייז בטוקיו, חייתה שנים ביפן, נחשפה אל איכויות בלתי מתפשרות, אל תהליכי ייצור מסורתיים של הבדים המשובחים ביותר והעמיקה קשרים עם מעצבי על, עד שהחליטה לחזור ולחלוק עמנו את כל היופי והאהבה הזאת (אריגאטו רחלי-סאן!). מאז וכבר 7 שנים שהיא נוסעת בכל עונה לתצוגות האופנה וחוזרת עם ממתקים נחשקים לאניני טעם מושבעים שתפסה ישירות משמות כמו איסי מיאקי, יוז'י יאמומוטו או Tabio (ומי שלא מכיר את גרבוני טאביו, שיחריש). וגם ממעצבים ששווה לגוף שלכם להתחיל לשנן כמו Tsumori Chisato, Vlas-Blomme, MIYAO ועוד. כל אחד עם קו וקטע משלו: יש את כובעי הנייר של Mature-Ha, בגדים מלאי הומור של Ne-Net, או הצבעים העזים והססגוניים של Zucca. ביחד כל האנסמבל הזה מרכיב מלתחה מרעננת ואיכותית, החל מאופנת רחוב, דרך פריטים קלאסיים לגברות אלגנטיות מפשתן ומשי, גזרות מדויקות שתפורות עד הפרט הכי קטן, נעליים משוגעות ועד גרביים שאתם חייבים לבהונות שלכם. בקיצור, כל מה שצריך כדי להרגיש יוקו אונו במובן השיקי של המילה.

 

אם יש לכם תייר להרשים הקיץ, אם אמא חולמת על שופינג בטוקיו ולא יודעת מאיפה להתחיל, או שארון שלכם סובל מתופעת "שיט, גם למזכירה יש כזה" – קפצו לטונארי.

ועכשיו, מי מתנדב לקרב אלינו את צוק מנרה?

 

בוטיק TONARI לאופנה ואקססוריז מיפן – החל מ-80 ש"ח (לגרבי TABIO) ועד 7,000 ש"ח (לשמלות)
יבנה 30 (פינת אחד העם, בתוך גלריית "היבינו"), תל אביב, טל': 03.5094576, עמוד הפייסבוק. ראשון-חמישי – 10:00-22:00, שישי – 09:00-16:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה