01 במרץ, 2016

תלה אותן גבוה

גם לגדולים מותר לתלות שרשראות קישוטים ביומולדת. הנה שתיים שיטיסו את האירוע שלכם מניו יורק ועד מקסיקו-סיטי

הבוקר אתם נכנסים איתנו בזהירות-בזהירות לטריטוריה של יו"ר וועדת קישוט בעבודה. זו שאחראית לזכור מתי כל אחד נולד עד רמת הבת-דוד של המנקה, מנהלת את המעטפה הקטנה של מי תרם כמה למתנה המשרדית, והיחידה שיש לה הרשאה לוואשי טייפ.

ובכן ברוריה, הרשי לנו להכיר לך 2 נשים מקסימות, ששואבות השראה מ-2 נקודות שונות ביבשת אמריקה, מבינות שכל אחד אוהב לחגוג בסטייל, בכל גיל ובכל יום, ומציעות שרשראות נייר יפהפיות שיהפכו את האירוע הבא שלכם למשהו שלא תרצו להוריד כל השנה. ברורי, תודי שכזה אין לך:

#1

לא מורידים עד פסח הבא. שרשראות טאסל'ס של New York Confetti (עיצוב: זיו ביילין)

לא מורידים עד פסח הבא. שרשראות טאסל'ס של New York Confetti (עיצוב: זיו ביילין)


מקור ההשראה
– חלונות הראווה במנהטן
המוטיב המרכזי – שרשרת פונפונים בטכניקת קשירה ידנית אמנותית
מה הסיפור – אחרי שראתה שרשראות נייר דומות בחנויות העיצוב הכי יפות בסוהו בניו יורק, החליטה זיו ביילין, עיתונאית בעלת חושי עיצוב חדים וידיים כשרוניות – שהיא חייבת לנסות להכין כאלו בעצמה. לאחר ניסיונות קשירה שונים ובדיקת חומרים, נולדו שרשראות "טאסל'ס" בלעדיות בעיצובה המקורי ובעבודת יד, מנייר משי עשיר בריח נעים, במגוון צבעים (שאתם בוחרים) ובמראה של עבודת אמנות שיפה להשאיר אחרי האיוונט בסלון, בגינה או במשרד. סו סוהו!
מה עוד על המדף – דגלוני משולשים מבד יוטה שזיו מציירת באקריליק, וגם תכשיטי טאסל'ס ועוד הפתעות שיעלו בקרוב.
כמה ומאיפה – החל מ-160 ש"ח (2-3 מ' אורך), מהחנות של New York Confetti (מגיע בקופסא גדולה נוחה לשימוש חוזר. ניתן לבחור צבע, גודל גדילים ואורך). פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

#2

סיאסטה! קישוטי נייר מ-"לה מקסיקנה"

סיאסטה! קישוטי נייר מ-"לה מקסיקנה"


מקור ההשראה
– מסיבות רחוב בפלאייה-דל-כרמן
המוטיב המרכזי – שרשראות ממגזרות נייר מקוריות ממקסיקו
מה הסיפור – לפני 7 שנים עלתה ליאורה גולדפדר ממקסיקו בעקבות בעלה הישראלי. אבל רק כשטיילו שם יחד לפני החתונה, החליטה להביא טעימה מהצבעוניות שמורגשת שם בכל פינת רחוב, עד לכאן בייבוא אישי. את שרשראות הנייר הקלאסיות שתלויות אצלה בבית לאורך כל השנה, היא מוצאת במקסיקו-סיטי ומזמינה אתכם לצרף אותן לאירוע הבא שלכם, יחד עם מפות ססגונית, ראנרים או סלסלאות קש ולהרים פיאסטה אמיתית. ואמוס!
מה עוד על המדף – חולצות רקומות, תיקים, קופסאות, משחקים, כריות ועוד.
כמה ומאיפה – 24-29 ש"ח לזוג שרשראות (תלוי בגודל ריבועי הנייר, בקרוב תעלה גם שרשרת ריבועי-מיני), מהחנות LA MEXICANA

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה