28 באוגוסט, 2011

תכשיטים מתוקים

ברגע שנתקדם עשירון אחד או שניים למעלה (בעזרת השם) אנחנו הכי מזמינים אתכם למסיבה מושקעת עם מזנוני המתוקים המדהימים של Petit Gateau

לאחרונה ליווינו זאטוט למסיבת יומולדת בבית של חברים, וחזינו בסטארט אפ מהפכני: במקום צלחות הפלסטיק המסורתיות, מהן מתעופף הכיבוד לכל עבר, ערמו הוריו של חתן השמחה כוסות פלסטיק שקופות על השולחן, ועודדו את האורחים הצעירים למלא לעצמם כוסות חטיפים. הקטנים הסתובבו מאושרים, איש איש וכוסו בידו, כמו במסיבת קוקטייל יוקרתית של גדולים, ונישנשו בייגלעך בשמחה. אימצנו בחום את הרעיון (שמדיף ניחוח סנבטיז נוסטלגי) לכל מסיבות היומולדת שעוד עומדות לפנינו, והלכנו הביתה, לא לפני שעמלנו על ריפיל של הכוס, כמובן. גם אמא בנאדם.

זאטוטים שידם משגת קצת יותר מבמבה ומרשמלו, ישמחו לשמוע על Petit Gateau ("עוגה קטנה" בצרפתית): חברה שהקימו מיכל מוזס, איוונה ניצן וטליה אסיף – שפית, מעצבת וצורפת בהתאמה, או בקיצור שלוש נשים מוכשרות מאד (אבל מאד) שמציעות מזנוני קונספט מתוקים ואירועים ממותגים (פרטיים ועסקיים כאחד) לפי נושא, צבע או לוגו ספציפי. במזנונים שלהם – שיפילו לכם את הלסת מרוב התפעלות – הן משלבות קונדיטוריה, ממתקאוּת, אמנות ועיצוב ברמת גימור ופינוש מהגבוהות שנתקלנו, תוך הקפדה על חומרי גלם מעולים ואביזרי סטיילינג משלימים שובי עין, עם רעיונות מקוריים לנשנושים קריאייטיבים. כך למשל, לשודד ים קטן בשם עידו הופק אירוע בקונספט פיראטי שכלל קאפקייקס בצורת קרסים ותיבת אוצר מלאה כל טוב; לשריף קטן אחר בשם אריאל עוצבה עוגת קומות בצורת כובע קאובוי, בנדנה והדפסי פרה; למסיבה של גדולים בהשראת מולאן רוז' חיכו עוגיות ועליהן הדפסי תחרה שחבל לאכול; ולאירוע בסגנון קומיקס יפני הונחו דמויות מאנגה על פריכיות אורז ופופקורן חולק בקונוסי נייר יפניים. אנחנו זכינו לטעום מרמלדות ועוגיות שהוכנו לאירוע בבית השנטי, ועוצבו בול, אבל בול, בצבעי וצורות הסמלים הקטנים, המרכיבים את לוגו העמותה. באופן מיוחד, היה קשה לעזוב את מקלות כדורי-הטראפלס, שהכילו שוקולד תפוז, אגוזים מקורמלים וזוגגו בציפוי שוקולד לבן. מה שנקרא, בחתונה שלכם.

 

אז נכון, התופינים, הרקיקים ושלל היצירות המתוקות והמרהיבות שלהן מיועדים ללא ספק לאלפיוני המרציפן בלבד (על נשיהם, טפם ולקוחות הפרימיום שלהם). אבל כל השאר יכולים לפחות להתנחם בעובדה שבקרוב יציעו ב"פטי גאטו" גם בונבוניירות ממותגות לפי לוגו נבחר אישי. כך שגם אנחנו, ב"אינסטלציה מושיקו ובניו", נוכל ליהנות מכל היופי הזה. ובינתיים: דרוש ספונסר חובב דברי מתיקה לקשר רציני.

Petit Gateau – מסיבות קונספט: החל מ-7,500 ש"ח למזנון מתוקים
לפרטים ולהזמנות – טל': 052-3848711 (מיכל), 054-3184189 (טליה), או דרך דף הפייסבוק

 

הפלגה נעימה. מתוך אירוע בקונספט פיראטים של Petit Gateau (צילום: דן לב)

 

 

מתוך אירוע בקונספט שריף של Petit Gateau (צילום: בועז לביא)

 

 

ליידי מרמלייד. מתוך אירוע מבוגרים בקונספט מולאן רוז' של Petit Gateau (צילום: דן לב)

 

 

[PSGallery=7opqb54r10x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה