11 בנובמבר, 2013

תיק של נייר

תיק שרוכים לבן מטייבק, לא יורד לנו מהגב לרגע ומחזיר את הנייר לימי הזוהר שלו

אנחנו עוד בודקים את זה, אבל יש סיכוי שבחיים קודמים היינו סלוטייפ. או מחברת. או משהו שיסביר אחת ולתמיד את המשיכה הבלתי נשלטת שלנו למוצרי נייר ומשרדייה. בואו נגיד שאם לא ניזהר, נמצא את עצמנו יום אחד מתחתנים עם קלסר. בדיוק בגלל זה לא היה לנו שום סיכוי מול תיק דמוי הנייר של סטודיו OM Design. שלום פיק ברכיים.

הסטודיו שהוקם על ידי (ועל שם) אורי כהן ומאיה מן, שהכירו במסלול לעיצוב תעשייתי בשנקר, החל את צעדיו הראשונים לפני שנה בדיוק סביב פרויקט חנוכיה חד פעמית מדליקה (תרתי משמע, חפשו אותה בתערוכה בסוף החודש ב"אסופה") שעיצבו יחד. אחרי שהנרות כבו, עברו המעצבות לפרויקט הבא והחלו לשחק עם טייבק (Tyvek), חומר עמיד ביותר שמגיע מעולם הבנייה, אך נראה ומרגיש בול כמו נייר בלתי קריע. אורי ומאיה החליטו לתפור ממנו קו שלם של תיקי שרוכים יפים, קלילים ואורבנים, בצבע לבן אחיד ונקי בשני גדלים (A4 או A3), כשכל הכיף מחכה לכם בפנים: עשרים צבעים שנבחרו בקפידה, יחבקו את הפיצ'פקעס שלכם, בהנחה שתצליחו לבחור אחד, כן? יש בטנות פסים בגוונים שונים, יש בדי פיקה נעימים, יש זהב מבריק, יש משבצות סקוטיות חורפיות, ג'ינס בהיר ועוד. כולם מיוצרים כאן (במפעל "שיקום אחר") ומציעים כיס פנימי גדול, הגנה טייבקית טבעית מפני מים (קדימה, גשם, נסה אותנו) וקימטוטים שמוסיפים הרבה חן ככל שתשתמשו בו יותר. אחרי שיצאו עם נייר העמדה שלהן לרחובות, הצליחו המעצבות לסובב את ראשיהם של שני מאיירים, שהציעו מיד לשתף פעולה סביב קולקציה שתציג על גבי התיקים עבודות גרפיטי מקוריות. בהמשך לזה, יש סיכוי לתפוס בעתיד גם תיק צד או ארנק, ואולי אפילו קו בשחור. תוסיפו אותנו ל-וויטינג ליסט.

עד שכל זה יהיה שלנו, אנחנו כבר חורשים בגאווה על תיק הגב שבחרנו (פסי שחור-לבן מבפנים, אם תהיתם), ומספרים לכל מי שעוצר אותנו ברחוב שהנייר לא מת. הוא חי, בועט ועוטף את כל מה שהילדה צריכה לסיבוב דאווין בגינה. 

תיק גב "נייר" – החל מ-160 ש"ח (קטן) ועד 220 ש"ח (גדול). ניתן לכבס ידנית (שימו לב שהטייבק מתרכך אחרי כביסה).
להשיג בתל אביב ב-"הרציף" (רמת החי"ל); "אסופה" (יפו); "בלומה" (מתחם בזל); ובחנות אונליין. לפרטים נוספים – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של  OM Design, או הציצו בסרטון ההדגמה:

 

[vimeo 76792285]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה