01 בפברואר, 2009

תיק מפעם

התיקים של איילה פרוינדליך העשויים מניירות ישנים ומחומרים ממוחזרים עשויים להתאים לכל הופעה ואף לסחוט לך לא מעט מחמאות. להבדיל מביקיני, למשל

יש פריטים שנורא קל לסחוט בגינם מחמאה. להבדיל ממכנסיים שכמעט תמיד מחייבים התייחסות לגוף שלובש אותם ("את נראית איתם נורא רזה/ארוכה/דקה") תיק הוא פריט שמאפשר התייחסות פשוטה ולא מסובכת: יפה או לא. אגב, מה שמאפיין את כל האקססוריז באשר הם (כנראה שלא תתקלו בתגובה מעין "הצעיף הזה מחדד לך את הכתפיים").

ואם כבר תיקים אז אין ספק שהתיקים של איילה פרוינדליך יסחטו לא מעט מחמאות. פרוינדליך היא מעצבת תפאורות בטלויזיה שיוצרת תיקים ממוחזרים מנייר ומפי.בי.סי הנושאים עליהם הדפסים אותנטיים מהארץ ומהעולם של גזרי עיתונים, קומיקס, פרסומות וצילומים משנות ה-50. בין שלל ההדפסים הרבים מצאנו איקונות אופנה של פעם עוטות את מיטב המחלצות של אותה תקופה, לוגואים משנות החמישים של חברות מסחריות וגם ליין ייחודי של צילומים של אביה של איילה, הצלם הוותיק מאיר פרוינדליך.   

והנה לכם שתי ציפורים בתיק אחד – גם מיחזרתם חומרים וגם הפכתם למקור בלתי נדלה של פידבקים.

תיקים וארנקים – 60-360 ש"ח
להשיג בטל': 052-8572881, בחנות מוזיאון תל אביב, בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר (חמישי ושישי, תל אביב) ובחלי מתנות (דרך בית לחם 27, ירושלים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה