07 באוגוסט, 2014

תיק וטיפ

חברי המערכת מדמיינים עם איזה ילקוט הם היו פותחים את שנת הלימודים, ומעניקים עצות מליבם לכל התלמידים הרכים שעוד לא יודעים מה זה שליפים. בהצלחה חמודים, אנחנו והרכזת מאחוריכם

אם יש איזה אור בקצה המנהרה (וסליחה על הביטוי האקטואלי) הרשו לנו להזכיר לכם שיום החזרה ללימודים של הדיירים הקטנים והמשועממים בבית מתקרב, ועשוי להוריד את מצב החירום לדרגת כוויה אחת פחות.

למקרה שנגמרו לכם רעיונות לפעילויות (וסרטונים להראות להם ביוטיוב), למה שלא תיקחו אותם לסיבוב וירטואלי של בחירת ילקוט חדש – האביזר ממנו הכל מתחיל ולתוכו כל מערכת השעות מתנקזת – מהקלסר ועד הפיתה שמעוכה בתחתית.

לכבוד הצעד הסימלי והמרגש, ביקשנו מחברי המערכת לדמיין איזה ילקוט היו בוחרים לעצמם, לו היו פותחים שנת לימודים חדשה בעוד 3 שבועות, ובנוסף לצרף בתא הקדמי עוד טיפ קטן משלהם לתלמידים הרכים. משהו מניסיונם האישי, שנכתב בדם, יזע וטיפקס. הנה הרשימה המלאה והחלומית של כיתת מרמלדה, הוציאו דפים, אנחנו מתחילים להכתיב:


#1
(בתמונה למעלה):
שם התלמידה – קארין
התיק – ילקוט קלאסי של נטע לידור למותג התיקים שלה -"קלמטינה". במראה אולד סקול ומבד סקאי נוח לניקוי שפריצות של שוקו, התיק מגיע עם המון מקום בתא המרכזי, 2 תאים חיצוניים עם רוכסן מקדימה ובגב, פלוס 3 כיסים פנימיים עם רוכסן, לכל שימוש שתצטרכו – ממחוגה ועד לפטופ.
כמה ומאיפה – 270 ש"ח (קיים בכמה צבעים), מהחנות של המעצבת נטע לידור, "קלמנטינה".
הטיפ – "לא צריך לכתוב כל מה שהמורה אומרת".

#2

מה שנכנס - נכנס. תיקי שרוכים של איסי מיאקי ו-לאסטר

שם התלמידה – ענתי
התיק – תיק השרוכים במראה פליסה של מעצב העל היפני איסי מיאקה, עם רצועות עור משופרות לאחיזה ידנית נוחה ומראה ברבורי ענוג. ואם אתם יותר בכיוון של הממלכה המלכותית – יש גם תיק השרוכים בהדפס הדגל האנגלי מבד יוטה, בגודל שמספיק למחברת גדולה, סרגל ובקבוק שתיה. מערכת שעות של יום שישי.
כמה ומאיפה – 600 דולר מהאתר של Issey Miyake או 99 ש"ח מהחנות של LASTER.
הטיפ – "תדאגו שתהיה לכם עט אהובה וכייפית שתענוג לכתוב איתה גם דברים משעממים".

 

 


#3

להסתכל בקנקן. התרמיל הקלאסי של KANKEN

שם התלמיד – עופר
התיק – תיק גב קלאסי של "קנקן", בצבע אייס-כחול קריר וקולי. עשוי מ-ויניילון עמיד במים, דוחה לחות, וכבר מגיע עם ריפוד פנימי נשלף (שבמקור שימש ככרית ישיבה לתלמידים בשבדיה) ואפילו עם לוגו שמשמש כמחזיר אור. בעל תא ראשי גדול, רצועות מתכווננות, שני כיסי צד (לבקבוק וטלפון) וכיס קדמי קטן עם רוכסן.
כמה ומאיפה – 399 ש"ח, מחנות היבואן של תיקי KANKEN
הטיפ – "עשו לעצמכם מנהג קבוע, הנהיגו יום אחד של מלחמת מים בכל שבוע".

 

 

 

 

#4

הרשל'ה, גרסת 2014. תיקי "הרשל" המגניבים, גם לילדים

שם התלמידה – איה
התיק – תרמיל צבעוני של המותג הקנדי הנחשק "הרשל" שעוצב במיוחד עבור תלמידים צעירים, עם כיסים פנימיים, רוכסן פלסטיק ותפסני עור נוחים לתפעול. הבטנה הפנימית מגיעה בהדפס הפסים המזוהה עם החברה, והכיס הקדמי כבר כולל מחזיק מפתחות מיוחד לילדי מפתח.
כמה ומאיפה – 249 ש"ח מרשת סטורי, (דגמים נוספים באתר הרשמי של Herschel)
הטיפ – "אל תסכימו לקבל לארוחת עשר כריך מלחם מחמצת שאור עם ממרח חרובים – גם לכם מגיע פיתה עם שוקולד כמו ילדים נורמליים".

 

 

 

#5

איה הסנדביץ'? ילקוטים מהספרים, "איה פלוטו"

שם התלמיד – איתי
התיק – ילקוט שמוקדש לספר האהוב, "איה פלוטו", כחלק מסדרת "תיקים מהספרים" ומאפשר לקרוא ולנסות להיזכר בכל שורות הספר הקלאסי בזמן שהמורה מדברת. מכיל תא ראשי מרכזי עם שני כיסי רשת צדדיים, ועוד תא בינוני קדמי לארוחת עשר. מתאים אפילו לילדי הגן הרכים.
כמה ומאיפה – 90 ש"ח, מהחנות "בייבי סמארט"
הטיפ – "מה צריך בחיים מעבר לקערה ועצם?"

 

 

#6

מהמקובלים. תיק בהדפס שבטי של LOL Fashion

שם התלמידה – מירב
התיק – תיק מבד קנבס בהדפס שבטי (במגוון צבעים), עם שני כיסים בצדדים ושני כיסים מלפנים, סגירת רצועת עור.
כמה ומאיפה – 149 ש"ח, מהחנות LOL Fashion
הטיפ – "תמיד תסכימו לתת דף מהמחברת, גם אם עברתם את האמצע… ככה אף פעם לא יבחרו אתכם אחרונים ב-חיי שרה".

#7

 

לא רק בגלל הקוף. תיקי קיפלינג החדשים

שם התלמידה – מורן
התיק – שני תיקי גב של המותג הותיק "קיפלינג", עם רצועות כתף מרופדות לשמירה על הגב והציוד. אחד בהדפס גיאומטרי מגניב בעל תא מרכזי עם סגירת רוכסן, תא פנימי, תא קדמי וטריליון כיסים ותאים צדדים לכלי כתיבה, בקבוקים, נייד וכו'. השני עם סגירת שרוך הידוק ותאים פונקציונלים לימים קלילים יותר. ולשניהם כמובן – מצורף מחזיק מפתחות בצורת הקוף המפורסם של קיפלינג, לילדי מפתח מביני עניין.
כמה ומאיפה – 494-649 ש"ח, מהאתר של קיפלינג ישראל
הטיפ – "ביום הראשון ללימודים הכי חשוב להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום בשורה האחרונה בכיתה".

 

 

 

#8

יום לימודים ארוך. תרמיל המצנח של BEN SHERMAN

שם התלמיד – יוסי
התיק – תרמיל שקופל והודפס בהשראת מצנחי רחיפה של המותג הבריטי השווה "בן שרמן", מציע תא מרכזי עצום, עם אפשרות להארכה והרחבה. כולל עוד שני כיסי רוכסן ותא פנימי ללפטופ, לסטודנטים מתקדמים.
כמה ומאיפה
– 44 פאונד, מהאתר של BEN SHERMAN
הטיפ – "לא משנה מה אחרים אומרים לכם, אל תשכחו מי אתם. ואל תוותרו על כלום".

 

#9

סטודנט חופשי. תיקי דוורים של ZATCHELS


שם התלמידה
– גלי
התיק – ילקוט בסגנון "דוורים" של לייבל תיקי העור הבריטי "זאצ'לס", מסדרת קפסולה בצבעי מטאל וקולור-בלוק שעוצבה במיוחד לשבוע האופנה לילדים. כל תיק מהחברה תפור בעבודת יד איכותית, מגיע עם תא מרכזי למחשב אישי ומחברת-שתיים, פלוס כיס קדמי דק למפתחות, טלפון ופיתה. כיאה לסגנון הוינטג'י של ילקוטי שנות ה-50 – גם פה תמצאו סגירת אבזמי ניקל, ורצועת נשיאה ארוכה ומתכווננת. מתאים במיוחד לסטודנטים חופשיים וקלילים יותר.
כמה ומאיפה – 119 פאונד, מהאתר של ZATCHELS
הטיפ – "Normal is Boring"

 

 

#10

סתיו במסדרונות עובר. תיק של STELLA ל-אדידס

שם התלמידה – מיכל
התיק – תיק גב במראה ספורטיבי והדפסה מקסימה בהשראה סתווית, שעיצבה סטלה מקרטני האחת והיחידה לחברת אדידס. מציע שפע תאים ורוכסני פלסטיק נוחים לפתיחה, והכי אקוטי – תמיכה קשיחה בגב לסוחבים הקטנים.
כמה ומאיפה – 84 דולר, מאתר של ADIDAS
טיפ – "אל תשאפו להיות מלכי הכיתה. זה רק נראה נוצץ ובתכל'ס, זה די גועל נפש".

 

#11

לפעמים בית הספר הוא רק תירוץ. התיקים של Infusion

שם התלמידה – יעל
התיק – תרמיל עור היפהפה של "אינפיוז'ן", מותג תיקי העור של אבּי מדאו מאורגון, ארה"ב. תיק הסאצ'ל שלה מציע שני תאים מופרדים ע"י מחיצת עור לאיחסון מחשב, קלסרים, מחשבון, קלמר וכל מה שצריך. נסגר עם שתי רצועות עור בחזית ומגנט נסתר, ובעל ידית אחיזה ידנית או רצועות לנשיאה על הגב.
כמה ומאיפה – 653 ש"ח, מחנות המותג INFUSION
הטיפ – "תמיד תיקחו אתכם עוד חצי פיתה מהבית שתוכלו לחלוק או לעשות טרייד אין עם זה שהביא סנדביץ' נוטלה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה