20 במרץ, 2008

תיכף סוף החורף

ארוחת בוקר ב-"אצל אמציה" על חוף ינאי היא הדרך הכי רומנטית להיפרד מהחורף בנשיקה סגרירית ולהבטיח לעצמנו לחזור שוב ברגע שיתקרר

רגע, רק עוד רגע. אנחנו עדיין לא בנויים לשרוולים הקצרים ולהתנהלות העירונית המיוזעת. עוד לא מוכנים נפשית למשב המזגנים ולמראה הכהה של הרחובות מאחורי משקפי השמש. עוד לא בא לנו על הקיץ, ואם לנסח את זה בתלאביבית מודל 08, החורף ואנחנו עוד לא בשלים לפרק את הזוגיות שלנו.

וכדרכם של אוהבים שמבינים שזה נגמר אבל מסרבים לקבל, עשינו מעשה רומנטי: יצאנו מהעיר וירדנו אל חוף בית ינאי. שם, אל מול גלים אחרונים של חורף, ניסינו לעכל את הפרידה הזמנית. אכלנו שקשוקה טריה ושתינו קפה במקום שהיה פעם אוטובוס ישן עם שם מיליטנטי ("מפגש הצנחנים") והפך עם השנים לקפה-מסעדה של חוף, בלי טיפת פוזה ועם ים שאין בשום מקום אחר בעולם. לא כזה, בכל אופן.

אצל אמציה המשופם כדאי לבקר ביום סגריר (ויש עוד כמה בודדים כאלה בקרוב, חוזים מקורותינו), כשגשם מטפטף אפשרויות לרומנטיקה נטולת מילים ובים יש רק גולש אמיץ אחד או שניים, בלי המולת מתרחצים או ארטיקרטיב. אפשר להתחבק, אפשר להתרפק, אפשר לשלוח מחשבות אל עבר האופק ואז להתרחק, כי זה מה שנכון לעכשיו. היה נעים. ניפרד כידידים. מבטיחים לחזור בסתיו.

ארוחת בוקר – 43 ש"ח
לפרטים נוספים – "אצל אמציה – דג על הים", חוף בית ינאי, טל': 09-8663639 (מומלץ להתקשר ולוודא שפתוח)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה