17 בנובמבר, 2014

תיבת ההפתעות

BOXET, מינוי ליצירת מנות וקינוחים שמגיעות עד אליכם הביתה בקופסא, הפכו לקורס הבישול הכי כיפי שעשינו. שנרים לכם בשניה איזה קורקומבוש?

"אני קופצת מחר לארוחת ערב", הכריזה חברה טובה הידועה בטעמה האנין, "אתם יכולים לבשל אבל אל תשתגעו לי". קל להגיד. המבט החטוף במקרר הריק הוביל אותנו לרעיון האדיר – להזמין הביתה בוֹקסט, (Boxet), שזה בעברית פשוטה קופסה או בעצם סדנת בישול בקופסה שמגיעה עד אליכם ובה כבר ארוזים טיפ-טופ ובכמויות הנכונות מצרכים איכותיים עם מתכון מפורט צעד אחר צעד, כדי שתוכלו להפיק במינימום מאמץ מנת שף מושלמת שתרשים את הדודה.

המיזם המקסים הזה, שעליו אחראיות רונית דקטור ירוסלביץ וענבל אלעד, מציע בעצם מינוי לסדנאות בישול ב-4 מסלולים שונים: בישול עולמי, אפייה, טבעוני ואירוח. כל אחד מהם פותח במיוחד ובשיתוף פעולה עם בלוגרי קולינריה מקצועיים, כדי שבכל חודש תנחת אצלכם במטבח קופסה חדשה ומפתיעה מהמסלול שבחרתם (ואפשר לערב בין מסלולים) עם חומרי גלם מדודים ומדויקים למתכון הספציפי וחוברת הוראות מפורטת עם תמונות ובמידת הצורך – אפילו כלי הגשה ואביזרים להכנת המנות, כך שבאמת לא תצטרכו להכין כלום מראש. כל ערכה מכילה 4-6 מנות (יש refill, צילה!), ובנויה להציל, או להוציא מהקופסה כל מי שרוצה לארח ולא יודע מאיפה להתחיל. מתנה מושלמת גם לחובבי בישול מנוסים שתמיד מסנג'רים את מי שלידם "רק לקנות מצרכים ולחתוך" (סליחה, לזרוק אח"כ הכל לווק, זה גם אנחנו יכולים).

בחרנו במסלול בישול עולמי וקיבלנו בוקסט בהפתעה ריזוטו פטריות וערמונים (תמיד פחדנו לנסות). בקופסה חיכו לנו עטיפות אינדיבידואליות ורכיבים כמו בקבוק יין לבן, ירקות טריים, גבינה, מלח, שמן זית שנבזק בול על הטיפה (שלא תתלבטו), שלושה גרגירי פלפל לבן אנגלי (חסכתם לנו לקנות במיוחד ולהיתקע עד 2017 עם שאר החבילה) וכמובן ריזוטו, פטריות, ושקית ערמונים (אה, רגע, זה לא לנשנוש תוך כדי?). כעבור שעתיים של בישול שמח במטבח (תחליטו מראש מי הסו-שף, שיהיה ברור), יצאה לנו מנה איטלקית טעימה, אוורירית, נימוחה, מנחמת ואפילו מרשימה, אם יורשה לנו. בפעם הבאה בובה – מאתגרים אותך עם בוקסט ביצת פברז'ה לקינוח. צאי לדרך!

בוקסט, סדנת בישול בקופסה עד הבית – מינוי חודשי: 160 ש"ח
לפרטים והזמנות – www.boxet.co.il

 

הנשים שמאחורי הקופסא. BOXET של רונית דקטור ירוסלביץ וענבל אלעד


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה