05 ביוני, 2007

תזונה נכונה

לא תמיד מתחשק לנו ארוחת בוקר משלוש ביצים ושני קילו יוגורט. בדיקו בשביל בקרים כאלו יש לנו את כריכי הבוקר של בן עמי, יושב בול בבטן

סידורים לאוכל קל לשעות הצהריים והערב יש בלי סוף. חצי מנה פלאפל, משולש פיצה ושאר מעדני בריאות. אבל מה לעשות שארוחות הבוקר לא הכי קומפקטיות ושלא בכל בוקר בא לנו לדחוף חביתה משתי ביצים, גוש פטה, סלט ירקות, סלט טונה וטוסטים, שלא לדבר על חצי ליטר יוגורט עם 2 בננות, אגס, אפרסק, תפוח וקילו גרנולה?

על בית קפה/קונדיטוריה בן עמי שמעתם? לטובתכם, כדאי לכם שכן. טעים שם ונעים שם ואם להישמע עוד פעם פרנקופילים פלצנים – זה הכי פריז שתמצאו באזור. אבל אם נשים לרגע את המתוקים המהממים שלהם בצד (שימו לב לעוגת גבינה עם בראוניז ומאפי בוקר מדהימים), בכל בוקר תמצאו שם צלחת סנדביצ'ים קטנים (בלחמניות קטנות ועגולות) שמתיישבים על הבטן בבוקר כמו כפפה.

יש אחד מצוין עם גבינת תום, שיש בו גם חמאה מתובלת בחרדל, צנונית, עירית וחסה, אחד עם פפנד (ממרח פלפלים), אחד עם חצילים וביצה קשה, סנדביץ' טונה, סנדביץ' גבינת שחר ואחד בריאות. חיינו השתנו לבלי היכר. כמעט כל בוקר אנחנו שם, מתלבטים בין תום לשחר, ונלחמים לא לקחת את שניהם. בכנות? לא תמיד זה מצליח.

סנדביץ' בוקר – 13 ש"ח
"בן עמי", נחמני 22, תל אביב. טל': 03-5609960. www.benami.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה