24 ביוני, 2013

איפה אתם בשישי?

רוצים לזרז את השבוע? התחילו לתכנן את הסופ"ש כבר ביום שני. והפעם: שלוש נשים שמסדרות לנו את שישי הקרוב, מכפות הרגליים ועד הנשמה

אחרי שגייסנו את כל תעצומות הנפש, נגררנו למשרד, עמדנו בתור לקפה, וניקינו את כל תיבת המייל שלנו, מה קיבלנו? את יום שני. נורא. הרי, אחרי שרדנו בקושי את ראשון, היינו מצפים לקבל מיד אחריו את רביעי. ובכן חברים, נמצאה הנוסחה לזירוז תקופת אמצע השבוע: מלאכת תכנון סוף השבוע (שמתחיל הפעם כבר מהלילה הלבן בחמישי, זכינו!).

אנחנו למשל כבר התארגנו על שלוש תוכניות ושלוש נשים שיסדרו לנו את שישי הקרוב – מכפות הרגליים ועד הראש (לא היינו יעילים ככה מאז גן חובה): פדיקוריסטית מקצועית וחמודה, מעצבת אופנה אהובה, ושרון אייל אחת ויחידה. כבר רואים את האור. אתם מוזמנים להעתיק, להצטרף (תאספו אותנו?) או לפתוח יומן ולהתחיל לתכנן עניינים. זה קורה אוטוטו:

#1 מתי – שישי על הבוקר
מה עושים – פדיקור קייצי מקצועי (הכפכפים כבר בוערות לנו) אצל דניאל גולדשטיין
למה דווקא – את דניאל, פדיקוריסטית רפואית ורפלקסולוגית בכירה, עם מבטא בלגי הכי ממכר ששמענו, הכרנו לפני כמה שנים. אחרי שעבדה עבור מותג הנעליים האורתופדיות Dr. Scholl בבלגיה, הביאה עימה לכאן סטנדרטים אירופאים שכוללים אבחון רפואי מקיף (כולל הסמכה לטיפול בסוכרתיים ע"י אגודת אי"ל), שיקום, טיפול, רפלקסולוגיה משלימה (תענוג!) וכמובן טיפוח מלא, בתנועות פיסוליות של אמן. בקיצור – משיטות העבודה דרך המכשור המתקדם ועד ההתייחסות לכף הרגל שלנו משמע היינו סינדרלה, ביקור אצל דניאל לא דומה לשום דבר אחר שחוויתם. הבהונות שלכם יודו לנו.
להכניס לווייזדניאל גולדשטיין, סוקולוב 96 (פינת ישעיהו), ת"א, בתיאום מראש – טל': 054-4621016, החל מ-170 ש"ח לטיפול בסיסי (בעיות מיוחדות יתומחרו בהתאם לטיפול).

#2 מתי – שישי בצהריים (ואפשר גם חמישי)
מה עושים – שופינג לקיץ הקרוב, מהחולצה ועד התיק, אצל אביבה זילברמן
למה דווקא – כי הבגדים של אביבה יושבים עלינו תמיד יותר בול מבול, ומלווים אותנו מהבוקר הכי סתמי ועד החתונה הכי יוקרתית. והפעם, חוץ מ-20% הנחה על קולקציות חדשות (ועד 70% על הקודמות), אביבה מוסיפה צ'ופר רציני למכירת הקיץ, ומארחת את מותג התיקים החדש והמרגש Bellatrix שלא דומה לשום דבר אחר שראינו. וראינו.
להכניס לווייז – סטודיו אביבה זילברמן, מלצ'ט 23, ת"א, טל': 052-2799379, חמישי (27.06), 10:00-20:00; שישי (28.06), 10:00-16:00 (טווח מחירים לפני הנחות 230-780 ש"ח).

#3 מתי – שישי בלילה (או שבת, ראשון, שני בלילה)
מה עושים – הולכים לאחת מ-4 הופעות הלילה של שרון אייל וגיא בכר ולהקתם L¬E¬V
למה דווקא – קודם כל כי זו שרון אייל, האישה שנרצה להיות בגלגול הבא. ושנית, כי אחרי שראינו את המופע היפהפה והמדובר HOUSEN, שהותאם במיוחד ל'בית המצורעים' (בית הנסן) בירושלים, נשבענו שחייבים שוב. הפעם, ורגע לפני שהלהקה מתחילה סיבוב בארה"ב, יעלו בתל-אביב 4 מופעי לילה בלבד (28.06-01.07) שנתפרו לחלל ברדינג 3, תחת השם HOUSE 3. צפו למופע מעצים וחוויתי שיוצא מהבמה ונכנס ישר לבטן, הודות לסט מוזיקה חיה ועשירה (בניצוחו של אורי ליכטיק), שיתוף פעולה מפתיע עם חן יאני ומשמעויות חדשות שגיא ושרון מכניסים בכל פעם ליצירה.
להכניס לווייז – רדינג 3, נמל ת"א, כרטיסים (150-180 ש"ח) – eventim.co.il או 9066*, או "בימות" 6226*, שישי(28.6) 22:00; שבת (29.6) 21:30; ראשון-שני (30.6-1.7) 21:00.

 

 

*צילומים: עמית סידס, קובי פליישמן, אורן אביבי (שרון אייל); רוני כנעני (אביבה זילברמן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה