24 בפברואר, 2010

תובנות ממסיבת התה

הסרט המדובר של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" העניק השראה למעצבי קסטרו שיצרו קולקציית טי שירטס משמחת ומתאימה בהחלט לכל מסיבת תה שיזמינו אותנו אליה

אם יש משהו שלקחנו איתנו הלאה מהספר "אליס בארץ הפלאות", הרי שזהו האטיטיוד החיובי לחיים של מלכת הלבבות, זו שפוקדת "לכרות את ראשו!" בכל הזדמנות. גם אנחנו מתפתים לצוות בדיוק את אותו הדבר, בערך שבע-עשרה פעמים ביום, הצרה היא שאף אחד לא שומע בקולנו. לכבוד סרטו החדש והמדובר של טים ברטון, ערכנו עם עצמנו מסיבת תה משוגעת בפורום מצומצם (רק אנחנו באנו) והחלטנו שאם כל כך קשה לנו להתמודד בארץ האמיתית שאנחנו מתנהלים בה, אולי באמת הגיע הזמן לתבל את היומיום בכמה מוטיבים מארץ הפלאות. מה יש? אסקפיזם במיטבו עוד לא הרג אף אחד.

מיד ניצלנו את ההזדמנות לשופינג בחסות האג'נדה החדשה. מתברר שקסטרו מוציאה בימים אלה מהדורה מוגבלת של פריטים אופנתיים מעולמה הפנטסטי של אליס, אותם אישר לא אחר מאשר מר ברטון הגאון בכבודו ובעצמו. בקולקציה החדשה והמקורית (תודו שזאת יציאה שראוי להוציא למענה את הידיים מדלי הפופקורן) יש טי שירטס בהדפסים משמחי עין ומשובבי נפש (גם לגברים וגם לנשים) שסחטו לא מעט מחמאות ועשו טוב למצב הרוח המשרדי, וגם תיקי קנבס לנשים ותחתונים מעוצבים לגברים שישבשו את דעתו של כל כובען מטורף. מאחר שהקולקציה מוגבלת, לא היינו ממליצים להתמהמה. או כמו שאומר הארנב עם השעון: "אין זמן, אין זמן…".

טי שירטס בהשראת הסרט "אליס בארץ הפלאות" – החל מ-90 ש"ח
להשיג רק בסניף הדגל "קסטרו תל אביב", דיזנגוף פינת קינג ג'ורג', תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה