27 באוגוסט, 2012

תאריך נעילה

כבר שנה שאנחנו מזכירים לעצמנו לא לפספס את אירועי האופנה המסקרנים שמתרחשים בבית העיר היפהפה בביאליק בתל אביב, והנה סוף-סוף הגיע הקיו שלנו: מחר תפתח שם תערוכה רביעית בנושא אופנה בינלאומית וישראלית ומיקומה בחיי היומיום שלנו, בשם "רגע בודד במעגל", שבה יתארחו המעצבים והמייסדים של בית האופנה הבריטי הנחשב "בודיקה", וגם האמנית המקומית תמר הרפז. אבל אנחנו אישית מתכוונים לנחות הישר במתחם של אנדראה צ'אבס – מעצבת הנעליים הברזיאלית המסקרנת, שמוכיחה שברזיל ונעליים זה הרבה יותר מהוויאנס. צ'אבס יצרה סדרה של נעליים "בלתי נראות" בעזרת שילוב של מראות והדפסת תלת מימד מתעתעת, שניתנות לגמרי ללבישה (תשאלו את ביורק למשל). הקולציה השנייה שעיצבה והגיעה אלינו היישר משבוע האופנה האחרון בפריז, נקראית "גולדסקאלפט" ונעשתה בשיתוף פעולה עם הצורף האמריקאי-אירי קווין אודייר. ואחרי כל הניימדרופינג, אם סתם בא לכם צהריים במתחם המשופץ והמקסים הזה – קפצו לבדוק את האזור, עם אינסטגרם בשלוף.

"רגע בודד במעגל" – תערוכת רביעית במסגרת "F? – שנה של אופנה בבית העיר" – כניסה חופשית בערב הפתיחה (לאחר מכן – 20 ש"ח. התערוכה תנעל באוקטובר). אוצרת ראשית ומנהלת מתחם ביאליק: איילת ביתן שלונסקי, מנהלת אמנותית: קלודט זורע.
שלישי, 28.8, בשעה 20:30, "בית העיר", ביאליק 27, תל אביב, שעות פתיחה: שני, רביעי, חמישי – 09:00-17:00, שלישי – 09:00-20:00, שישי ושבת – 10:00-14:00. ראשון – סגור.

 

 

יש עם מה להפגיז בראש השנה. מתוך סדרת Goldsculpt של Andreia Chaves

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה