21 בדצמבר, 2014

שרת האוצרות

קרן בר גיל, אוצרת מדופלמת, מייצגת אמנים והכי כיף – מייעצת לאספנים, תעזור לכם להגיע ליצירה שאתם רוצים באווירה הכי ביתית ונגישה שאפשר. הכינו נישות מראש

אם מה שהופך בית לבית הוא פרישת השטיחים ותליית התמונות, מה יעשה זוג צעיר שהרגע עבר דירה (חוץ מלהזמין ריסוס), שאף דיבל או טביעת אצבע מילקית עוד לא נגעו בקירות? איך מחליטים איזו עבודה מתאימה? האם לאחד סגנונות מדירות קודמות ("מאמי, הגרבוז שלך הולך ליד הפוסטר פארה פוסט שלי?") או בכלל לפתוח זרם אמנות חדש בבית? או, פה בדיוק נכנסת קרן בר גיל לתמונה (הכי דאבל מינינג).

הכל החל תוך כדי לימודיה בלונדון באחד מהמוסדות הנחשבים בעולם לתואר בתולדות האמנות (Courtauld Institute of Art), כשבמקביל העבירה סיורים מודרכים בגלריות הגדולות, עד שיום אחד אשת השגריר הציעה לה להרים תערוכה של אמנים ישראלים בביתה (בתנאי שיהיה פררו רושה, כן?). מאותה נקודה החל רומן מסעיר עם התחום שהפך את קרן לאושיה בעולם האמנות ובעלת 3 כובעים מקבילים: אוצרת תערוכות ויועצת אמנותית לחללים (משרדיים למשל); מייצגת ומקדמת אמנים (החל מלתקן קו"ח ועד להיכנס לאוספים מוזיאליים); והכי כיף – מייעצת לאספנים. שזה אומר גם חובבי אמנות גדולים שרוצים להתחדש, אבל גם כאלו שמחפשים את הפיס הראשון שלהם (והקריקטורה שעשו לכם בפריז בגשר לא נחשבת).

בכל כמה חודשים מתכנסים כל הכובעים שלה לאירוע ייחודי שפיתחה: ביתה היפהפה שברמה"ש משמש במקביל כגלריה פעילה לאמנות עכשווית מקומית ובינ"ל, כך שתוכלו להתרשם מהעבודות כשהן כבר תלויות או מונחות בנישה המתאימה (כולל חדרי הילדים, המטבח והגינה), ולדמיין בקלות איך הן ייראו באמת ליד הטלוויזיה שלכם, ערמת הכביסה ורקסי. לאורך כל השנה מתחלפות היצירות בגלריה הביתית המהפנטת, עם עבודות של ויק מוניס, אוהד מטלון, עדי סנד, אסף עברון, יאיר ברק ועוד אמנים ומעצבים רבים שהיא מייצגת.

ביום חמישי הקרוב (25.12) תפתח התערוכה הביתית ה-14 שאצרה, רק הפעם ב-"בית הקורטן" החדש ועוצר הנשימה שבנה אדריכל העל פיצו קדם בסביון, עם יצירות שנעשו במיוחד לחלל ובהן פיסול חוץ, וידאו, ציור, צילום, רישום ועיצוב מוצר. זוג שאנחנו מכירים, פנה לקרן ביום הולדת עגול אחד ויצא עם עבודה של אילון ערמון, בהשראת מנהג אתיופי ישן: קופסת עץ ובה שתי פיגורינות פורצלן של בעל ואישה שניתן להעמידן או להשכיבן, ובכך לרמוז לחצי השני על הכוונות שלכם ללילה (שמה אגב "YID/DIY", ראשי תיבות של Yes I Do/ Do It Yourself). הרימו טלפון ותנו לקרן להכניס גם לחיים שלכם קצת צבע.

קרן בר גיל – אוצרת, מייצגת אמנים ויועצת לרכישת אמנות – טווח מחירי עבודות: 1,000-70,000 ש"ח
לפרטים ורכישה – גם בתערוכת "סלון חורף", הדגן 18, סביון, בחמישי-שישי (25-26.12) 09:00-14:00; שבת (27.12) 10:00-17:00; ראשון (28.12) ושישי (2.1) 09:00-14:00; שבת (3.1) 10:00-17:00, או בתיאום מראש, טל': 054.7244311 (קרן), www.kerenbargil.com


אהבה של אור וחושך. הצצה לתוך בית הקורטן של פיצו קדם

 

 

מהעבודות שיוצגו ב-"סלון חורף": 500 יום, בועז אהרונוביץ, הדפסת צבע (אוצרת: קרן בר גיל)

 

 

מהעבודות שיוצגו ב-"סלון חורף": הסטודיו שלי, נעמי מנדל, שמן על בד (אוצרת: קרן בר גיל)

 

 

מהעבודות שיוצגו ב-"סלון חורף": רונן שהרבני, הקרנת וידאו (אוצרת: קרן בר גיל)

רונן שהרבני, הקרנת וידאו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה