05 ביולי, 2011

שרשרת אירועים

לקראת מסכת החתונות ומסיבות הגג הקרבות, החלטנו ללכת על שרשרת קייצית אחת בעיצוב שלומית אופיר שעושה את כל העבודה

עונת החתונות, אירועי הקיץ ומסיבות הבריכה החלה בקול תרועה (עוד בקשה אחת ללחוץ אטנדינג – ואנחנו מדווחים עליכם לצוקרברג), מה שמאיים לחסל את הקשרים הטובים שפיתחנו סוף-סוף עם זיוה מהבנק. אז במקום לקנות אאוטפיט חדש (וכיוון שעוד לא הגענו למשקל הקיץ שלנו) החלטנו להתחדש בכיוון אחר: מהראש ומעלה.

וכשהתקבלו דיווחים שמעצבת התכשיטים שלומית אופיר פתחה חנות חדשה בנווה צדק – ידענו לאן לפנות. שלומית דואגת לעצב קולקציות יפות ועדינות בסגנון אורבני, העשויות ברובן מפליז, בציפוי זהב או כסף ובגימור מט, כך שרמת המחירים הסבירה לחלוטין מאפשרת גם לנו להרגיש אצלה בחנות מינימום קייט מידלטון. ואחרי שבעונה הקודמת כבשה אותנו עם קווים באווירה בוטנית, פיתחה שלומית העונה סדרה מדליקה בהשראת הצורות הגיאומטריות והצבעים שאפיינו רהיטים בשנות ה-50: על כל שרשרת הותקנו מדליוני מתכת שעיצבה שלומית תחילה במחשב ואז העבירה לחיתוך לייזר מדויק, ובהם שולבה שכבת פורמייקה בצבעי פסטל קיציים כמו מנטה, תכלת, ורוד, סגול בהיר וזהב.

מראה הרטרו שמתקבל לא רק מקסים ומרומם אפילו את הטי שירט הלבנה והמוכתמת שלנו, אלא בעיקר עושה חשק להזמין את כל השכונה למסיבת קיץ על גג הבניין. גברת לוי, גם את מוזמנת, אל תעשי עניין.

שרשרת פליז בשילוב פורמייקה – 198 ש"ח
להשיג בחנויות של שלומית אופיר (הלל הזקן 10, תל אביב; שבזי 21, נווה צדק, תל אביב); בחנויות עיצוב ברחבי הארץ וגם דרך האתר: www.shlomitofir.com, טל':
077-4006725

שלומית טוב, תודה. שרשרת בעיצוב שלומית אופיר


 

[PSGallery=6ta4g2rlkc]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה