30 במאי, 2010

שרה גיבורת נילי

שרה בראון התאהבה בספרה הרביעי של נילי לנדסמן "בטוב וברע" מכל הסיבות הנכונות

אחרי עשרים וחמש שנות נישואין, נפרדת שלומית מבעלה יוסף, אב לשתי בנותיה הקטנות, אשר נפטר מספר חודשים לאחר הגירושין. זהו סיפור המסגרת של ספרה החדש של נילי לנדסמן "בטוב וברע", שקראה בשקיקה מעצבת האופנה שרה בראון.

"זהו הספר הרביעי של נילי, שיצא לאחר "הרומן הרומנטי שלי". נילי היא סופרת מדהימה שבודקת בכל ספר את מקומה, ברגישות והומור אמיתיים. בכתיבה של נילי יש עכשוויות, יש משהו אמיתי שנורא מדבר אליי." מספרת שרה.
"בספר הזה אהבתי מאוד את העריכה שחותרת קדימה ואחורה בזמן, ולוקחת אותנו מההווה – ההלוויה של יוסף, אל העבר – סיפור האהבה הגדול ביניהם, ולעתיד – בו מתוארות תחושותיה של שלומית עם תחילתה של אהבה חדשה בחייה. אבל יותר מכך, התחברתי לסיפור האותנטי, למקום הקטן והיומיומי שנילי יודעת לתאר כל כך טוב. דווקא כשמתארים סביבה אמיתית, של אהבה, פרידה, בגידות, גירושין וחוויות שעליהן אנחנו שומעים כל הזמן, קל מאוד להתחבר. הכתיבה של נילי תמיד מרגשת אותי והפעם במיוחד, יש בספר הזה קצת מהכול. מומלץ בחום לכל מי שאוהב סיפורים כנים מהחיים של כולנו." מסכמת שרה.

ועוד מילה מאיתנו: נילי לנדסמן, ילידת קיבוץ איילת השחר, ערכה בעברה את עיתון "חדשות", השתתפה בכתיבת תסריטים לתוכניות טלוויזיה ("יחסים מסוכנים" עם דנה מודן ו-"תוצרת הארץ" עם אילנה ברקוביץ'), והוציאה לפני הספר "בטוב וברע" גם את הספרים "נערתו", "אחת מאיתנו", "הרומן הרומנטי שלי" וסיפור קצר בשם "ספירת מלאי". קחו נשימה עמוקה ותצללו עמוק עם נילי, שלומית, ובעיקר עם עצמכם.

הספר "בטוב וברע" מאת נילי לנדסמן (בהוצאת חרגול, עורך: אלי הירש, 327 עמ') – 88 ש"ח
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה