12 בפברואר, 2012

עוטפים את כדור הארץ בשקית

שקיקי הבד המודפסים של "I Love Earth" לא מפסיקים להפתיע אותנו עם מגוון שימושים שונים ומגוונים

מכירים את ריטואל סידור התיק? זה הולך בערך ככה – יום אחד אתם מגלים שיש לכם בתיק חצי בננה שדבוקה לכמה קבלות של מוניות שלהן נצמדו באורח פלא כמה פתיתי קורנפלקס ומטליות לחות שהכתימו את הארנק ונדבקו לדפנות של הכיס של הנייד. אתם מסדרים הכל בזעם בשעות הערב ונשבעים שזאת הפעם האחרונה. יותר לא תגיעו למצב הירוד הזה לעולמים. כעבור שלושה שבועות הכל כמובן חוזר לעצמו עם שינויים קטנים (נגיד במקום חצי בננה תמצאו שלושה מסטיקים שנמסו לתוך הקייס של משקפי השמש). אבל הכל יכול להפוך להיסטוריה אמיתית אם רק תכירו את שקיקי הבד ההורסים שמצאנו לפני לא הרבה זמן.

שקיקי הבד היפים והאקלוגיים, לא תאמינו, הם דווקא לא מלונדון או ברלין, אלא ממש מכאן, מעשה ידי סטודיו "קיוסק" לעיצוב גרפי, שאחראי לתדמית, מיתוג, אריזות ורוב הלוגואים שאנחנו נורא אוהבים (הציצו כאן למשל). לפני שנה בערך החליטו בסטודיו לפתוח בקו תיקי בד רב-פעמיים בשם "I Love Earth", שעשויים מכותנה טבעית לא-מעובדת, עליהם מודפסים בכל פעם דימויים יפהפיים, בסגנון שקט ונעים, בעיקר מעולם החי והצומח, שמקורם בספרי בוטניקה, אטלסים, משחקים וספרי ילדים. לאחר נבירה רצינית, הדימויים שנבחרו מודפסים ידנית תיק אחרי תיק, בשלושה גדלים (שקית בד קטנה או בינונית עם שרוכים, ותיק גדול עם ידיות ארוכות), כך שבינתיים הצטברו כבר עשרות דוגמאות שיקשו עליכם מאוד את הבחירה

אנחנו, במקום להתלבט, פשוט לקחנו אחד עם אפרסמון מקסים לעיטוף הפלסטיק עם השניצל והאורז, אחד עם הדפס תרופות לפלסטרים, אקמול וכאלה, זוג תוכים לספרים של הילד וצבי אחד – כדי לעטוף בו מתנה פושטית ולהפוך אותה לסנסציה רצינית. יאללה, הלכנו.

תיקי בד מודפסים של "קיוסק" – החל מ-23 ש"ח (שקיק בד קטן), 26 ש"ח (שקיק בינוני), 38 ש"ח (במקום 45 ש"ח, לתיק גדול), כביסה ידנית בלבד. קבוצות המעוניינות לרכז הזמנה ספציפית לקראת אירוע מוזמנות לפנות.
להשיג בחנות "i ♥ earth", או בתיאום מראש בסטודיו – אלנבי 94, תל אביב, טל': 03-6206227, לפרטים – היכנסו לאתר. לעבודות נוספות – הציצו בסטודיו "קיוסק".

עושים סדר. שקיקי הבד של I Love Earth



שלום קלמר חדש. I Love Earth


 

 

 

[PSGallery=aa6h5nqm88]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה