12 ביולי, 2007

שקיעתה של הזריחה

מלון הבוטיק CA' BONVICINI הופך את החוויה הווניציאנית לאושר צרוף. תוסיפו לזה את הבינאלה לאמנות המתארחת שם הקיץ וקיבלתם את המתכון לחופשה האירופאית המושלמת

וונציה, הדיסנילנד של התיירות העולמית, מארחת הקיץ את הבינאלה לאמנות. הרעיון העומד מאחורי הביאנלה הוא שכל מדינה תציג את מיטב האמנות שלה, מה שהופך את כל האירוע לסוג של אירוויזיון רק בלי הניקוד, בלי השמלות ובלי הכוראוגרפיות המתוחכמות.

ואנחנו, טיפוסים אמנותיים שכמונו, החלטנו לנסוע לוונציה. חופשה בחו"ל נתפסת בדרך כלל כטיול שאת מרביתו מבלים ברחובות, במוזיאונים, בבתי קפה ובמסעדות ולכן הרבה פעמים אנחנו נוטים לחפף בכל הקשור למקום לינה. אבל אלה מבינינו שמבינים, יודעים שהתענוג במקום לינה משובח תורם הרבה לטיול, לפעמים לא פחות מעוד חולצה מעולה בסייל של הקיץ (נכון, יתכן והגזמנו).

בשכונה שקטה בוונציה ממוקם CA' BONVICINI, מלון בוטיק קטן, מעוצב ומקסים שהופך את החוויה הוונציאנית לאושר צרוף. למלון מספר חדרים המשקיפים על תעלה קטנה ולמשקיענים שבינינו יש גם חדר עם גישה לגג קטן ועם שולחן שתפור בול על ארוחת בוקר רומנטית.

כי כשהקוסמוס מזמן לנו הזדמנות להתארח בעיר מדהימה, לספוג אמנות טובה ולישון בחדר מושלם, אנחנו מיד הולכים על זה. פראיירים אנחנו לא.

מלון CA' BONVICINI בוונציה – החל מ-95 יורו ללילה
לפרטים נוספים – www.cabonvicini.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה