30 בנובמבר, 2011

שקט, משיקים כאן שוק

מרמלדה מרקט, מתחם הקניות האינטרנטי הכי שמח בסביבה, יוצא לדרך

אנחנו שמחים (!) לבשר לכם שמרמלדה מרקט – מתחם הקניות הגדול שהעסיק אותנו לא מעט – עלה היום לאוויר. נולד, אם תרצו. אפשר גם – בקע מן הביצה, נחשף במלוא הדרו, התחיל ללכת לבד. מה שהכי מתיישב לכם.

אז מה הולך להיות שם בעצם
מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה. מדובר בשוק שמחבר בין אנשים המחפשים מוצרים איכותיים ושווים לבין יוצרים המעוניינים למכור את התוצרת המשובחת שלהם. מה שתראו שם בעצם זה המון חנויות והמון מוצרים, שאנחנו באופן אישי היינו מתים לקחת הביתה.

דוגמאות לדברים שכבר מחכים לכם שם
למשל התכשיטים היפהפיים טל הילמן, הפריטים המהממים של Timo Handmade או הפלייסמנטים ההורסים של הילית שפר. יש את החנות של notbook עם מוצרי נייר נפלאים, יש את גופי התאורה המדהימים של סטודיו וואט. את הנעליים היפניות מבית המותג ריקיו – fugu. יש הדפסים מופלאים של ענת בנדורי (היא משלנו!), יש בגדים של karin:A, ועוד יותר ממאה חנויות עמוסות כל טוב, (וזוהי רק ההתחלה כמובן).

ובגזרת האג'נדה
תמיד האמנו בעסקים קטנים וביוצרים עצמאיים, וידענו לאורך כל הדרך ששם נמצאת הצרכנות הערכית (וזה לא שהארון שלנו חף מחולצות מ- H&M ונרות מ-IKEA). מרמלדה מרקט מאפשר לנו לקחת את האמונה הזו צעד אחד קדימה ולאפשר לקהל של צרכנים נבונים ורגישים להגיע למוצרים יפהפיים ואיכותיים, ובכך לקדם את קיומה של כלכלה לבבית יותר, הוגנת ובת קיימא. אנחנו רציניים.

ובתכל'ס
בתכל'ס זה אומר שיש לכם כתובת אמינה ונוחה לשופינג מגניב ושמח. כנסו ומיד:

market.marmelada.co.il

תיהנו!
(הרגישו חופשי לעשות לייק באתר של המרקט או בפייסבוק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה