06 ביולי, 2011

אמא בישיבה

הפופים, הכריות והמצעים של Bouji & Nouna מספקים תירוץ מושלם לשלוח את הילד לסבתא בזמן שאתם משדרגים לו את החדר

החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת לבטא בקול רם כל מיני אמירות, שבימי שיגרה היו מפיקות צקצוקי תרעומת מהסביבה הצדקנית. פתאום זה לגיטימי להגיד "עוד יום אחד איתם ואני נטרפת", וגם "אני בעד קיצור החופש ליומיים". אנחנו בכלל תומכים בשיטה המשולבת למיגור רגשי אשמה, דהיינו לשלוח את הילדים לסבתא לשלושה ימים, ולתרץ את העניין בשיפוץ, שידרוג ועיצוב מחדש של חדרם הנסיכי. הכי טוויסט בעלילה.

מרגע ששזפנו את עינינו בעיצובים המרהיבים של ענבר להב-אלגריסי תחת שם המותג "בוז'י אנד נונה" (שמות החיבה של ילדיה), אנחנו מתקשים להירגע. להב-אלגריסי, שאוהבת (ממש כמונו!) בדי וינטג' מעניינים וצבעים עזים, יצרה קולקציה משגעת של מצעי תינוקות, בובות בד, בגדים קטנטנים, כריות ופופים לחדרי ילדים בהשראת אמה, שנהגה לתפור כמעט הכל עבורה ועבור אחיה. התאהבנו בן רגע בכמה שמלות מטריפות (עכשיו רק נשאר לנו ללדת בת. בקטנה) ובעיקר בכריות עם צלליות הכלבים ובפופים הצבעוניים, שמשלבים יחד כמה בדים צבעוניים ועושים שמח בשיגעון בחדר של הקטנים.

אנחנו שוקלים ברצינות לרכוש פוף או שניים ולנכס אותם לאט ובהדרגה לחדר השינה שלנו, כתשורה על עמידתנו הזקופה באתגרי החופש הגדול, שאך זה עתה החל. ילדים! לארוז! אמא ספונטנית ואתם נוסעים לסבתא!

מוצרי Bouji & Nouna – פופים – 269 ש"ח, כריות צללית – 179 ש"ח, שמלות – 90 ש"ח, בובות בד – 49 ש"ח
להשיג באינטרנט – בבוטיק "היה היה", ובבוטיק "כריתי". אפשר להזמין ישירות מהמעצבת, טל': 054-7333991
(בתוספת דמי משלוח)


חדר משודרג. כרית ומצעים של Bouji & Nouna

יש על מה לשבת. פופים של Bouji & Nouna

 




 

 

 

 

 

[PSGallery=6vd10woe10g9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה