23 במאי, 2010

שפיות זמנית

"אוטוטו", דיסק לילדים המיועד להנעים את זמן הנסיעה המשפחתית, הוא המתנה הכי יפה שאתם יכולים להעניק לשפיות שלכם

יש הורים ברי מזל שרעש המנוע במכוניתם מרדים את ילדיהם כאילו מישהו כיבה אותם. לעומתם יש הורים קצת פחות ברי מזל שאותו רעש מנוע גורם לילדיהם להתחיל לריב, לבכות או סתם לאבד את המוצץ, כאילו מישהו לחץ על מתג ה-יאללה מלחמה.  זוג חברים שלנו, המשתייך לקבוצה השניה, נואש מנסיעות משפחתיות במכונית והם מעבירים את השבתות בצפייה משפחתית בכל הדיסקים של רינת גבאי (ולפעמים גם עושים מרתון "יניב המגניב" אבל זה באמת, כמו שאומרים, שישאר בינינו). בדיוק בגלל זה קנינו להם במתנה את "אוטוטו", דיסק לבני 3 עד 6, שהופך כל נסיעה לסבילה ואפילו – שימו לב להתחייבות הבאה – מהנה.

טובית נייזר, לשעבר עיתונאית ב-"ידיעות אחרונות" וכותבת טורים במגזין "מסע לילדים", הפיקה תקליטור (איך התגעגענו למילה הזו) הקרוי על שם התשובה לשאלה המנג'סת ביקום: "מתי מגיעים?". טובית הבינה שיותר מכל, נסיעות משפחתיות הן הזדמנות טובה או זמן "אבוד" שאפשר לנצל בשביל לשחק וללמוד דברים חדשים (חוץ מאיך מדביקים מסטיק בשיער של אמא). התקליטור שיצרה מלווה את הנסיעה בשירים, משחקים שמגרים את הדמיון, הפעלות פשוטות, חידות זיכרון וסיפורים מעודדי קשב, כאשר במרכזם ניצבת דמות חברותית בשם "אוטוטו", המוכיחה לילדים כי לפעמים הדרך חשובה יותר מהיעד.

המארז, או הריטלין הטבעי הזה, כולל גם מפה מאוירת של המדינה בה יתבקשו הילדים לזהות צבעים, לספור חפצים, למצוא את מקום מגוריהם ולהמציא סיפורים עבור הדמויות המאוירות. ואם נדמה לכם כי אחרי מספר נסיעות מיציתם והילד כבר שר את הכול בע"פ ובסדר הפוך, תוכלו להזין קוד הרשום על גבי המארז באתר החברה ולקבל שם רעיונות נוספים להרחבת הפעילות.

הנסיינית שלנו (בעלי שלושה בנים ובת, ריספקט) מספרת שהילדים שלה התאהבו בשנייה בדמויות השונות ומבקשים את "אוטוטו" בכל נסיעה, משתפים פעולה, מנחשים את התשובות ובעיקר – לא חונקים אחד את השני. הללויה.

תקליטור הפעלתי לנסיעות – 34.90 ש"ח
להשיג ברשת "צומת ספרים", "סטימצקי",  "דיאדה", רשות הטבע והגנים, או דרך אתר החברה www.ototokids.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה