16 ביוני, 2011

שף הבית

השף אבי תורג'מן, שהוביל במשך שנים את "מזל טלה", מציע כיום שירותי קייטרינג טעימים, טריים וישראליים. יצאנו לפגרה עד ראש השנה

אחרי שחצינו את קו הסיום, השארנו מאחורינו את כל ארוחות החג ואף ווידאנו שבשלושת החודשים הבאים אין לנו שום מחויבות רשמית לארח – החלטנו לתלות את הכיריים ולהיפרד יפה מהמטבח, לפחות עד החג השני של שמחת תורה.

זה אומר שמעכשיו ועד להודעה חדשה אנחנו לא מתכוונים לרקוח שום אירוח חגיגי במטבח ואם נאלץ (כבר אפשר להריח את יום-הולדת 70 של אבא), נעזר בלי בושה בשירותיו של שף. מגיע לנו להתפנק.

ואם כבר שף אז אבי תורג'מן הוא בחירה מצוינת. כבר בגיל 16, למד אבי בתיכון תדמו"ר את יסודות המטבח, נמשך מיד לתחום ועבר לעבוד עם אביו, שף במקצועו – ממנו למד את הפרקטיקה האמיתית שעובר כל טבח מקצועי, כולל מה עושים כשנכווים באמצע הכנת סופלה. במרוצת הזמן הספיק לשרת בצבא כמדריך טבחים, עבד באפריקה, היה לשף ראשי במסעדות ובבתי מלון, והוביל במשך 7 שנים את קייטרינג "מזל טלה" המשובח (מבית FOODART). לאחרונה הרגיש אבי שהוא קוצץ ומתבל קצת על אוטומט וחיפש ריגוש חדש. כך החליט להקים במושב עדנים (שליד הוד השרון) מותג קולינרי יצירתי משלו, שיציע שירותי קייטרינג בהרכבה אישית ויכלול מנות גורמה המבוססת על גידולי שדה מקומיים, בסגנון ישראלי-עכשווי עם השפעות אמריקאיות, פריזאיות ואסייתיות (פלוס נגיעות שלומדים רק מסבתא).

כל מנה שנתן לנו אבי לטעום הורכבה מחומרי גלם טריים ואיכותיים, הוגשה בקפידה ונעמה לחיכנו עד מאד. כך למשל חגגנו על סלט ירוקים עם סינטה טריה וצרובה בדיוק במידה הנכונה, וגם על קדרת ממולאים שהכילה הפתעות כמו סלק ממולא ברימונים, פלפל צהוב ממולא באווז, בצל ממולא בחציל מעושן, וחציל בלאדי ממולא סופריטו וטחינת סילאן.

אם יש לכם בר מצווה על הראש, חנוכת מדפסת חדשה במשרד, או סתם מתחשק לכם לצנן יחסים עם המטבח שלכם – הרימו טלפון לאבי, הרכיבו איתו תפריט אישי, ואחלו לבלוטות הטעם שלכם הפלגה נעימה.

קייטרינג ישראלי-עכשווי – 200 ש"ח לאדם (מחיר ממוצע, נקבע בהתאם לתפריט שתרכיבו. מאתים לאירועים החל מזוג אחד ועד 1,000 איש)
לפרטים והזמנות – שף אבי תורג'מן, מושב עדנים (סמוך להוד השרון) – יש לתאם הגעה מראש, טל': 054-2322907, 09-7402075, avi@avitourgeman.com

 

המנות שזללנו במשרד, מידיו של אבי תורג'מן

 

 

רגע לפני שנזלל. ממולאים נפלאים של שף אבי תורג'מן

 

[PSGallery=6hlkj187vd]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה