13 בנובמבר, 2013

שעת ריכוז

3 אתרי השראה שנפלנו עליהם מאווררים את העיניים באמצע היום. יוטיוב, אנחנו כבר איתך

אלוהים יודע שאנחנו מגיעים כל בוקר למשרד עם כוונה אמיתית לנקות את מערום המטלות. אבל איך אפשר לסיים מייל דחוף אחד (לגננת של הצהרון), כשכל רגע מישהו צועק במשרד "בואנה, מה נסגר עם מיילי סיירוס?", ואז "ראיתם את הגנגם סטייל החדש עם השועל?" או סתם פותח מולנו צ'אט "משהו מהקיוסק?". ברגעים כאלה, עם כל הרצון הטוב, אנחנו כבר לא מסוגלים לחזור לאף טבלת אקסל ונכנעים לחומרים יפים וחזקים מאיתנו, שנמצאים במרחק הקלקה.

הנה לדוגמא שלושה אתרים שנמצאים אצלנו בלשוניות הקבועות (שנלמד אתכם איך עושים כאלו? אל תתביישו): אחד של מעצבת סטים ותפאורות, שני של אוצרת תמונות השראה יפהפיות, שלישי של איורי אופנה נוגים – וכולם מתפקדים על תקן הפסקה מבורכת. כמה גלגולי עכבר למטה ואנחנו שוב אתכם, מבטיחים.

#1 (בתמונה למעלה)
שם האתר – Paper Fashion
המהות – איורי אופנה בצבעי מים
מי ומה – מאז 2009, קייטי רוג'רס הניו יורקרית (במקור מאטלנטה), מעלה בכל כמה ימים איורי אופנה יפהפיים שיצרה בעזרת מכחול, צבעי מים וים של כשרון. בין הציורים הפסטורלים שהיא מכינה (עבור שמות כמו ולנטינו, לקוסט, קייט ספייד ואפילו אלישיה קיז), תוכלו לתפוס עבודות שנכללו בספרים של טאשן, סקיצות מהפנטות שיצרה על מפית במהלך לאנץ' וגם סתם פרויקטים אישיים ומטמטמים (כמו דיוקנאות קטנים על גבי שליכטות צבע). קשה שלא להתגעגע לגואש. שעת ציור, מישהו?
איפה לראות עוד – באתר הרשמי (וגם בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם). עבודות למכירה מוצעות בחנות של "פייפר פאשן".

#2

הסטים של ג'ני. מתוך האתר של jenni juurinen (צילומים: Jorma Marstio, Kristiina Kurronen)


שם אתר
–  Jenni Juurinen
המהות – הצצה לסטים ותפאורות שלא מהעולם הזה
מי ומה – הכירו את העבודה של ג'ני ג'ורינן מפינלנד, מעצבת סטים לסרטים, תוכניות טלוויזיה ותיאטרון: ג'ני קמה בבוקר, מגיעה לאולפן ומצליחה ליצור מאפס חדרים שלא תרצו לצאת מהם כל החיים. היכולת שלה להתאים צבעים, חפצים ורהיטים הופכים כל תמונה לסטייטמנט צבעוני מהחלומות. העבודות שעולות באתר שלה, לקוחות בעיקר מהמגזין הסקנדינבי אותו היא עורכת (DEKO) ויספקו לכם רעיונות והשראה שלא רואים כל יום.
איפה אפשר לראות עודjennijuurinen.com (שווה להיכנס לכל עבודה וסט) או בבלוג של ג'ני "ליטל הלסינקי".

#3

 

החיים שלך יפים. מתוך הארכיב המטמטם של Modern Hepburn

שם האתר – Modern Hepburn
המהות – אוצרות אסוציאטיבית של תמונות מהפנטות
מי ומה – טורי, או "מודרן הפבורן", היא בלוגרית אופנה צעירה ששומרת בקנאות על פרטיה האישיים, אבל חושפת תוך כמה גלגולי עכבר את כל מה שמושך, מסקרן ומשתולל אצלה בראש. אהבנו מאוד. תוך שמירה על קו צבעוני מדויק שנמשך מפוסט לפוסט, תמצאו בטמבלר היפהפה שלה צילומים שעושים נעים בעין בעיקר בנושאי אוכל, מוזיקה, אופנה וכפות ידיים מסוקסות – שטורי פשוט אוהבת (בצדק ליידי). במילים אחרות, התנ"ך של פינטרסט כנראה מתחיל כאן.
איפה אפשר לראות עודבטמבלר Modern Hepburn.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה