05 במרץ, 2018

שעת הטי

בלי לחכות להכרזה רשמית, יש תחושה באוויר שלגמרי הגיע הרגע לעבור לקצר. כדי להקל מעט על הטרנזקציה הבלתי, הנה 5 חולצות טי מגניבות שהופכות את העונה הבאה למעט יותר קולית. מעט

טוב, אחרי השבת האחרונה, די ברור שנכנסנו לימים הנדירים בהם עדיין לא רותח אבל כבר ממש לא חורף (אל תלכו!). ולראיה: קבענו עם חברים בפארק וכולם הופיעו עם טי שירטס קלילות, כובעים וקרם הגנה. אופסי. רק אנחנו עדיין יוצאים מהבית עם 2.5 שכבות, מגפוני האגז ואופציה לצעיף בתיק? לא נעים להיות האחרונים שמפספסים את הטיימינג המדויק לעבור לקצר. ובכן, כדי לא להתבלבל יותר (כלומר – להזיע את משקלנו החוצה) ולהתכונן מראש, להלן 5 אופציות לטי-שירטס מושלמות ממעצבים מקומיים שמבינים מה הכי נכון לכאן ועכשיו (לפחות עד ראש השנה, לעזאזל). קרדיגן, אנחנו ממש צריכים לדבר:
 
#1 (בתמונה למעלה)
המותג – Wonderful Warehouse של נועם צוקר ומיכאל ספרר

על הקולב – קו חולצות טי לבנות בגודל אוברסייז (אבל באמת) עם מגוון הדפסים מקוריים שיוצרת נועם משלל השפעות ועולמות: יש דימויים זהים כמו שתי עיניים שממוקמים בקו החזה (אחד הטרנדים הרותחים לאחרונה), יש סמלים מהתרבות ההודית או היוונית, יש צדפות, שרימפסים, חדי קרן, כפות ידיים, פרחים, ועוד. חלקן עם שרוול גברי שמגיע כמעט למרפק, חלקן גזורות לשרוול פרפרי, וכולן מגניבות באופן שקשה להסביר במילים. כי הדפס חזק שווה אלף מחמאות. דווחו לנו מהפיקניק הבא שלכם בחיק חברים משתאים.

#2

חולצות טי
המותג – TRES של נועה גור, דפנה פילוסוף-רובין ונוי גוז
על הקולב – לקראת שבוע האופנה התל אביבי באביב שעבר, יצרו שלושת המעצבות טי שמתכתבת עם חולצות הסובינירים התיירותיות מהערים הגדולות (למי באמת הלווינו את הארד רוק קפה בוקרשט?!). אבל כמובן באופן משובח ומוצלח פי מיליון: על רקע לבן, אפור או כחול כהה, תמצאו לוגו עגול למועדון פיקטיבי נחשק עם דקל, שקיעה וגלים, מעוטר בכיתוב Le Club Tel Aviv. ואכן, בקיץ שעבר לא היתה אושיית-אינסטגרם נחשבת אחת שלא נתפסה עם מדי הקלאב. בעקבות ההצלחה והדרישה הגוברת כאן (ובקרב תיירותינו), המשיכו הטרסיות עם חולצת הדגל למהדורה נוספת, ולצידה הן מציעות עוד טי חדשה ומדויקת (התואמת לקו הסווטשירטים היפהפיים מהחורף), בה זרי פרחים קושטו עם הכותרת Les Amoureux, פלוס התרגום באנגלית – The Lovers. שלא נתפוס אתכם העונה בלי, קפיש?

 

#3

חולצות טי
המותג – KARIN A של קארין אביעז טפר

על הקולב – במקביל לקו סווטשירטים ותיקי בד מוצלחים עליהם נרקמה המילה LOVER בכיתוב עבה ואיכותי מעל הלב (באדום או זהב), עיצבה קארין גם 3 אופציות קיציות שכמעט בלתי אפשרי לבחור מביניהן: יש חולצה לבנה דקה או אפורה קלילה – שתיהן עם רקמה אדומה; ויש שחורה מכותנה עבה יותר עם רקמה שחורה מובלטת (וכולן כבר הגיעו למגישות בתוכניות הכי פאשניסטיות). ויש עוד שלל טי'ז מגניבים, כמו אלו עם הכיתוב המתריס Imagine Peace, או אחת עם הדפס אבסטרקטי-גיאומטרי, פלוס שאריות מעונות קודמות שעדיין עושות לנו את זה ביג טיים.

 

#4

חולצות טי
המותג – SORRY של דניאל ויינברג

על הקולב – רגע, עוד אין לכם בארון פריט עם הלוגו המחוק של המותג הסופר-קולי הזה? לאף צד בארון? סורי, אבל לא בסדר. מדובר באחד האייטמים המבוקשים של השנה החולפת, שהגיעו אפילו למערכון ב"ארץ נהדרת" (לא עבר לידנו בשקט). ויש כאן יותר וריאציות מאשר ימים חמים בשנה: שרוולים גזורים, רגילים או ארוכים; הדפס שחור על לבן, או להיפך; על רקע חללי-ספייסי מנוקד; אותיות "סורי" פזורות לרחבי החולצה; ועוד דוגמאות שוות פרי כשרונה של דניאל. כולן יוניסקסיות ואולטרה-סקסיות. מצטערים, אבל כזו אתם פשוט חייבים.

 

#5

חולצות טי

המותג – VENDER
על הקולב – כל קו שמוציא הלייבל הכמוס הזה מצליח להטריף מחדש. יש חולצות עם רקמות מושקעות בהשראת קלפי טארוט; יש חולצה שהודפסה מבפנים עם המילה "מופנם" באנגלית (מעולה!); יש סדרת חולצות שעוצבה בשיתוף בוטיק "בל-אנד-סו" ועליהן נרקמו ציטוטים משירי קאנטרי; וכולן מתאימות ומחמיאות לה או לו מאוד. לאחרונה, לכבוד שבוע האיור, איירה עבור המותג האמנית חביבה סליגסון מהדורה מוגבלת של חולצות, שמלות וגלויות, עם דמויות נשיות במגוון ייצוגים ודימויי-גוף שונים ומקובלים, בבגדי ים ובתנוחות מוצלחות. הכי בול ליום האישה (שזה כל יום בעצם). תתחדשו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה