02 בדצמבר, 2015

שעתם היפה של הגרגרנים

מארזי ההפתעה של המגזין "גורמה" ירחיבו לכם את האופקים הקולינריים ויכניסו הרבה טעם טוב הביתה. האני! איים הום!

אתם יושבים שעות מול הפיד שלכם באינסטגרם ומריירים על מנות נוצצות שמעלים חברים. אתם מסתכלים בעצב על הטוסט עם הקוטג' שמונח לכם בצלחת ועיניכם מתמלאות דמעות. אתם חולמים להזמין את כל החברים לארוחה של 7 מנות אבל יודעים להכין רק אחת (חביתה עם נגיעות מלח על מצע צלחת).

ובכן חברים, אתם ללא ספק צריכים את המארז הקולינרי החדש מבית מגזין "גורמה" שעוסק כל כולו באוכל ונשלח אליכם הביתה, עד הדלת.

בכל מארז שלל מוצרים איכותיים ומגרים שידליקו לכם את בלוטות הטעם, ירעננו את המוצרים במזווה, יעשירו לכם את הידע הקולינרי ויביאו השראה חדשה למטבח, ובכלל. זה אומר שתקבלו מוצרי מזון, שוברים למסעדות או סדנאות בישול, גאדג'טים למטבח, ועוד הפתעות שוות. ציפור קטנה וגרגרנית כבר לחשה לנו שבקופסא הבאה יהיו בקבוק יין (בגודל מלא), אטריות אורגניות, שובר לפינוק באחד מהברים הלוהטים בתל אביב, סדנה שתוציא אתכם מאסטר-שפים, צנצנת רוטב שהלשון שלכם לא תשכח, ועוד המון גודיז לפודיז.

אגב, המארזים תמיד יכללו מינימום 7 מוצרים בשווי של לפחות 400 ש"ח (במארז דצמבר למשל כבר מחכים 14 מוצרים, בשווי 500 ש"ח!). אז כדי ליהנות מכל הכיף הזה – אפשר להזמין מינוי חודשי (ללא התחייבות בזמן, ושניתן להפסיק בכל רגע), ב-149 ש"ח לחודש בלבד, כולל שליח עד הבית (הכי פינוק); אפשר ללכת גם על מארז בודד לניסיון ראשון ב-199 ש"ח (זהירות, זה ממכר). ואם חיפשתם מתנה מושלמת לאמא אנינה או לחבר הבשלן בחבורה – לכו על מינוי שנתי ב-129 ש"ח לחודש ויצאתם הכי לארג'ים.

בקיצור, מחכים להזמנה חגיגית לבראנץ' מפנק אצלכם על המרפסת. בלי לחץ, כמובן.

לפרטים נוספים ולרכישה (המלאי מוגבל) בואו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה