05 באוקטובר, 2011

שערת רגשות

שמפו חדש מבית אינדולה החזיר לשיער שלנו קצת מהזוהר והאפרו של ימי התיכון המקורזלים

לא מזמן פגשנו ברחוב חברה שלא ראינו מאז י"ב, כשעוד זכתה לתואר "אפרו-פולניה" בזכות רעמת השיער המפוארת שהחזיקה. כזו שיכלה לגרום לאריות להרגיש כמו רמי קליינשטיין. ופתאום, 10 שנים ו-2 הריונות אחרי, שמנו לב כי נעלמה הצמה, הצטמצמה הרעמה ומהאפרו המפואר נשארה רק נעמה. מאוחר יותר בערב, כשנפגשנו שוב לראשונה בפייסבוק, העזנו להציע פתרון.

סדרה חדשה מבית "אינדולה" פונה לכל מי שסובל מנשירה או שיער דליל וחלש, בעקבות אלף ואחת סיבות שאולי לא לקחתם בחשבון: שינוי דיאטה, חוסר איזון הורמונלי לאחר לידה, תזונה חסרה או לקויה, מתח נפשי וכל מה שגורם לכרית להיראות בבוקר כמו מפת הסאבווי של ניו יורק. בסדרה ששמה Innova מצאנו שלושה מוצרים, מעט יקרים (ועדיין זולים יותר מלקנות פאה) שמבטיחים לשפר יחד את פעולת זקיקי השיער; אך פועלים יפה גם בנפרד.

בתור התחלה, שלחנו את חברתנו לנסות את השמפו שמיועד לשימוש יומיומי, המכיל דברים טובים כמו ויטמין B5, תמצית שורש ג'ינסנג, תמצית עלי קמיליות וכל מה שצריך כדי להתניע מחדש את עור הקרקפת. שבוע אחרי, ועוד לפני שעברה לשאר כמוסות הקסם שבסדרה (אמפולות  ומי טוניק למניעת נשירה, בהם משתמשים לאחר המקלחת) דיווחה לנו נעמה על ניואנסים קטנים שכבר לא חשבה שתפגוש: השיער הרגיש עבה יותר מאחור ואף התלתל ליד הפוני, המזכרות על הכרית התמעטו, והכי חשוב –  הגומיה הדקיקה הקבועה שלה – לא הצליחה בוקר אחד לעשות עוד סיבוב בקוקו. עד כנס הבוגרים הבא, הבטחנו לה, יש מצב לעבור לקליפס בקשת.   

סדרת Innova של "אינדולה" – מארז המכיל שמפו (300 מ"ל) ו-14 אמפולות (7 מ"ל כל אחת) – 358 ש"ח. מי טוניק להשלמת הפעולה (100 מ"ל) – 136 ש"ח.
להשיג במספרות המורשות אינדולה ברחבי הארץ. לברור המספרה הקרובה: טל': 03-6963018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה