29 בינואר, 2015

שם ועכשיו: חורף פריזאי 2015

שליחינו לפריז חזרו עם 8 טיפים סודיים ועדכניים בשבילכם (ואף חבילה מפושון בשבילנו) מהעיר הכי ספקטקל בעולם. כשהחיים הם מקרון

חברים טובים שנסעו בלעדינו לחגוג יומולדת עגול בפריז (אתם יורדים לדרגת ידידים טובים), חזרו עם טיפים סודיים וחדשים מהעיר שתמיד מרסקת לנו את הלב.

אם גם אתם במקרה בדרך לאייפל (יש מצב לסנג'ר אתכם לאייפון6?) שמרו בהישג יד את הרשימה הבאה ובה 8 פנינים נדירות, שיכולות להרים וויקאנד קוויקי לחופשת חלומות: 4 חנויות חובה, 3 מוזיאונים מסעירים מבחוץ ומבפנים ומסעדה יפנית-צרפתית. בקיצור – אם חשבתם שאתם הכי עמנואל הלפרין וכבר אין מה לחדש לכם, תחשבו שוב ותגידו לנו מרסי בוקו בחזור:

>>> שופינג
#1 המקוםArt du Basic
המהות – בגדים הכי קום איל פו ב-3 צבעים בלבד
דבר המבקרים: "לחנות המשגעת הזו קוראים בתרגום חופשי "אמנות הבייסיק", וכשמה כן היא. בוטיק קטנטן ומתוק (עם שני סניפים בלוקיישנים הכי נכונים – המארה, והרובע הלטיני), שמציע שמלות, חולצות, מכנסיים, חצאיות, ג'קטים ועוד, בסגנון נקי, גימורים מדויקים ושימו לב – בשלושה צבעים בלבד: שחור, לבן, וכחול-נייבי. בול אנחנו. החיתוכים לא מתחכמים, הלוק אלגנטי וחף מקשקושים, הגזרות מחמיאות, יושבות רחוק מהגוף, והכל טרה שיק ונע בין הגברי לנשי. מעורר רצון עז לזרוק את כל השמטעס שיש לנו בארון, ולהרכיב גרדרובה חדשה רק מהפריטים שלהם. שרלוט גינצבורג, מה להביא לך?"
www.lartdubasic.com

#2 המקום – Bernice

מצעד הנכונים והיפים. BERNICE

המהות – לנעוץ כל טרנד פריזאי בלי להתבלבל בקופה
דבר המבקרים: "הכירו את ברניס, רשת קטנה וחדשה יחסית של בוטיקים טרנדיים הפזורים בעיר, ומציעים מגוון מאד קולי של פריטים. והכי חשוב – לא יקר במיוחד. זה המקום לנעוץ את מה שהולך עכשיו בפריז, בלי לוותר על כלום בקופה. משהו בין טופ-שופ של לונדון ל-H&M של השבדים. תזכרו את השם"
www.berenice.net

#3 המקום – My Fashion Lab

גברת, יש לך שיק באוזן. מתוך MY FASHION LAB

המהות – השלימו במקום אחד תכשיטים ואקססוריז לכל לוק
דבר המבקרים: "החנות הכיפית והמשגעת הזו מציעה מה שנקרא "תכשיטי אופנה". יש פה צמידים, שרשראות, עגילים ואקססוריז לבישים שיוסיפו טאצ' פריזאי לכל לוק. ועוד לא התחלנו לדבר על התיקים… שופינג זה לא לחלשים".
www.my-fashionlab.com

#4 המקוםבוטיק הרמס, סניף סנט ג'רמן

המקפצה הכי גבוהה. חנות הרמס

המהות – חנות שנבנתה בתוך בריכה והפכה מוקד עליה לרגל
דבר המבקרים: "גם אם לא תקנו כאן פיפס, חובה להציץ בסניף הרמס (מותג הצעיפים והטקסטיל היוקרתי) שהוקם לפני 4 שנים בתוך בריכת Lutetia בשכונת סנט ג'רמן. משרד האדריכלים RDAI שימר את המדרגות המפוארות המובילות לבריכה, את המרפסות המקיפות וכל מיני פרטים קטנים שיגרמו לכם לצלול ראש לתוך כל היופי הזה".
HERMES
17Rue de Sèvres

Paris, France
לביקור וירטואלי – לחצו כאן לסרטון

 

>>> מוזיאונים
#5 המקוםגראנד פאלה, תערוכת Niki de Saint Phalle

ההיית או חלמנו חלום? מתוך התערוכה "ניקי דה סנט פאל" ב-גרנד פאלה


המהות – רטרוספקטיבה ספקטקולרית ליוצרת שהקדימה את זמנה
דבר המבקרים: "האמנית ניקי דה סנט פאל, שאנחנו מכירים היטב מפסל "המפלצת" שהעניקה במתנה לגן קריית יובל בירושלים, מקבלת כאן רטרוספקטיבה צבעונית ומשגעת, עם מיטב הפסלים המשוגעים, המזרקות, הציורים הפנטסטיים והאמנות הפסיכו–פופית, שכמעט קשה להאמין שיצרה באמצע המאה הקודמת. ליידי גאגא, לא המצאת כלום. הזמינו כרטיסים מראש ומהרו (ננעל ב-2.2.15)".
Grand Palais

 


#6 המקום
Institut du Monde Arabe

אהלן אהלן. מתוך מוזיאון העולם הערבי

המהות – מוזיאון שמשנה את התאורה בו על ידי משרביות מכניות
דבר המבקרים: "המכון או המוסד לתרבות העולם הערבי הוקם בבניין מעניין ומקורי, כמו שרק הצרפתים יכולים: הקיר החיצוני עשוי ממשרביות – לבנים המוכרות מסגנון בנייה מזרחי, שמכניסות אור הביתה דרך חריכים וצורות ערבסקיות בלבנה – אולם כאן הן כולן מכניות לחלוטין, ונפתחות ונסגרות בהתאם לאור הטבעי הבוקע מבחוץ ומאיר את פנים המוזיאון. כרגע מוצגת בו תערוכה על מרוקו, שווה להציץ".
Institut du Monde Arabe
1Rue des Fossés Saint-Bernard,
75005
Paris, France

#7 המקוםFondation Louis Vuitton

סערה בלב בולון. המוזיאון ע"ש לואי ויטון

המהות- ספינת הדגל של לואי ויטון
דבר המבקרים: "באמצע יער בולון שבפאתי פריז, הוקם לפני כמעט עשור המוזיאון ע"ש לואי ויטון לאמנות ותרבות עכשווית, בתוך בניין עצום שעוצב כספינה מודרנית, שאפילו מעט נוטה הצידה, ונראית כאילו נקלעה לסופה. משהו שמזכיר את בית האופרה בסידני או אולם דיסני בלוס אנג'לס, ובכל זאת, אף אחד מהם לא נבנה בתנאים המאתגרים של היער. בררו איזו תערוכה יש בפנים, וצאו להפלגה".
Fondation Louis Vuitton
8Avenue du Mahatma Gandhi
75116Paris, France


>>> מסעדה

#8 המקום – סולה / SOLA

העונג שבאי היכולת לבחור. מסעדת SOLA

המהות – כשאסתטיקה יפנית פוגשת את אנינות צרפתית
דבר המבקרים: "בשלוש מילים? טעים טעים טעים! טוב ככה זה כששף יפני (יושיטקה הירוקי) מכין אוכל צרפתי אבל בטכניקות וצורת הגשה שהוא רגיל מהבית. כשתיכנסו לתוך המסעדונת הקטנה (שווה להזמין מקום מראש!) לא תצטרכו להאבק בפיענוח התפריט, כיוון שאין כאן תפריט מנות לפי בחירה, אלא רק את הסכום הסביר מאוד לארוחת גורמה (48 יורו לארוחת צהריים, 98 יורו לערב). את כל השאר תשאירו לשף הירוקי, שמחליט בכל בוקר מחדש אילו מנות יונחו לפניכם, בהתאם לירקות, לדגים ולמוזה היומית. כך תפתיעו את הבלוטות שלכם…"
www.restaurant-sola.com
12Rue de L'Hotel Colbert
75005Paris, France

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה