05 במאי, 2010

שלוש אמהות

גל אוחובסקי ממליץ לרכוש בדחיפות את ההוצאה המחודשת של התקליט של שלישיית The Three Degrees

העידן הזה שבו אפשר בקלות לקנות מוזיקה באינטרנט (קריצה, קריצה) ולא צריך בעצם לרכוש דיסקים, מציב אתגר מאד מעניין לאספנים כפייתים מסוגי. כי באמת עברתי להקשיב לדיסקים חדשים ברשת, ובכל זאת אני אוהב מידי פעם למשש. הפתרון הוא לקנות הוצאות מחודשות של תקליטי מופת, שיוצאים בקצב קבוע, כל השנה.

החודש לדוגמא יצא מחדש אחד מתקליטי הסול המוצלחים של הסבנטיז, האלבום מוכר המיליונים של הלהקה שברשת גימל קראו לה בזמן הנכון "שלוש המעלות", עם דגש על ה-הא. The Three Degrees היו הדבר הכי יפה שהצליח לנפק הצליל של פילדלפיה בשנת 1974. האלבום הזה, שמכיל להיטים כמו "When Will I See You Again" ו-"Dirty Ol' Man", הוא מן שילוב בין סול פופ רך למוזיקת איזי ליסנינג סבנטיזית הרמונית מהסוג של זמרי ריי קוניף. זאת מוזיקה שאפשר בטעות לחשוב שהיא מיועדת למעליות, למרות שהיא מיועדת בעיקר לרכך כל אווירה קשה ולעשות מצב רוח הכי טוב.


כבונוס מצורפים לדיסק שני להיטי הענק של T.S.O.P (דה סאונד אוף פילדלפיה) –  T.S.O.P–  ו "Love is The Message", שבהן התארחו הבנות בקולות. כל אדם שחושב את עצמו חובב סול סבנטיז, צריך להחזיק את הדבר הזה בבית. בעיקר כי זה ממש תענוג לאוזניים.


להשיג בחנויות המוזיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה