12 במרץ, 2018

שלום לך טרפת

הנה הוא מגיע: סייל פסח MADNESS נחת הבוקר במרקט ל-5 ימים בלבד, כדי להקדים את קדחת הקניות, ולהוריד מכם כבר מעכשיו מטלות, לחץ, היסטריה, ליסטריה וקמטים במצח. שנתחיל?

ברייקינג ניוז: נמצא כי "מה אתם מביאים למארחת?" זה ה-"איפה אתם בחג?" החדש. כך מבדיקה שערך עבורנו מכון גיאוקרטומשהו, בשיתוף חברינו המנג'סים, שיודעים שאנחנו יודעים דבר מה וחצי על מתנות. ובכן, תודה לכם על התקף החרדה המוקדם, היינו זקוקים לזה. ואם אנחנו נכנסים מעכשיו לוורטיגו קניות לפסח – גם אתם צוללים איתנו, ככה זה. צרת רבים. אבל הנה מיד חצי הנחמה:

קבלו במשאפים שלופים את "פסח MADNESS" – חמישה ימי סייל בעלי הטיימינג הכי מדויק, שיעזרו להקדים, להרגיע ולהגיע לכל עניין שרציתם לחג מספיק זמן מראש, ובמחירים שעושים טוב לווריד הקופץ הזה במצח. זה מתחיל היום ומסתיים בשישי בחצות, עם הנחות שמאיצות מ-10% ל-70% בקליק, ומאפשרות לנעוץ למשל ספרים שווים למארחים ולילדיהם (הכי קולע!); כלי מטבח בעבודת יד (מקורי ומרגש); מצעים מעולים (נשמח, תודה); תמונות נאות (השי הארטיסטי); אולי יין ושוקולד בהכנה אישית (תמיד כן!)? יש כאן הכל. בלי לחץ, בלי לפתוח עוד קופה, בלי ללכת לאיבוד בקומה מינוס 7 בחניון ובלי להיטרף עם הילדים בזמן שעוטפים לכם. נשמע חלום? על לא דבר.

ואגב, מי שימחק את כל מטלותיו לחג – עובר לשלב הבא בטרפת: "מה נלבש לליל הסדר?". נצלו את הסייל כאילו אין חג שני ותפסו סריגים אחרונים בזיל הזול או שמלה חדשה, אפשר גם לגמרי לעבור לנעליים פתוחות (גרביונים זו לא מילה גסה); אולי איזו עליונית לקטנה שקצת גדלה. וג'ינס לאבא שלה. סליחה, נשארו מגפיים מגניבים לאמהות סחיות? הלכנו להיטרלל רגע, תיכף נשוב.

סייל פסח MADNESS במרמלדה מרקט – 70%-10% הנחה על אלפי מתנות לחג ולעצמכם (בתוקף עד יום שישי, 16.3.18 בחצות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה