26 בפברואר, 2014

שלא ישאר בינינו

רשת החנויות "בינינו" פועלת למען הקהילה ומציעה פריטי יד שנייה במחירים סמליים

השופינג הכי מתגמל בעיר. חנות "בינינו" בדיזינגוף סנטר

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו מתיירים (רוצים לומר – מחפשים את היציאה) בצד הפחות פופולרי של דיזנגוף סנטר או "הצד האפל", כמו שאנחנו קוראים לו – בחיבה, מאז שלמדנו לזהות את החנניות החמודה שלו (שוק האוכל, חנויות מוצרים לבית, סניף של ל'אוקסיטן וחנות פיות עם ריח של קטורת – בייסיק). תוך כדי הליכה במצב של דריכות נמוכה, הבחנו בחלון ראווה אקלקטי ובו עגלת תינוק וינטג'ית ושתי בובות לבושות במיטב מחלצות הסבנטיז. אחרי רגע קט יצאה לעברנו גברת נחמדת וסיפרה לנו על "בינינו" – רשת חנויות הפועלת למען הקהילה.

עמותת "בינינו" היא מוסד ללא כוונות רווח שהוקם בשנת 2012, ושם לו למטרה "לשנות את מפת הצריכה הישראלית דרך שיתופיות", תוך אימוץ המוטו המוסקטרי – כולם בשביל אחד, אחד בשביל כולם (דרטניאן מתרווח בקברו). העמותה אוספת, מחדשת ומוכרת פריטים משומשים שנתרמו  – ספרים, נעליים, בגדים, צעצועים, כלי בית, מוצרי חשמל ועוד – מתוך אמונה ש"לכל פריט יימצא דורש אשר יוכל ליהנות ולהפיק ממנו תועלת תוך חיסכון כלכלי משמעותי."

הסניף בסנטר הוא השני שפתחה העמותה והצטרף לסניף גבעת שמואל, המתפקד כנקודת האיסוף והמיון המרכזית. העמותה, המסתמכת ומופעלת על ידי מתנדבות ומתנדבים, פועלת בשיתוף פעולה עם רשויות הרווחה ומאפשרת לסובלים ממצוקה כלכלית לבוא ולקחת בחינם מה שירצו. כלל הציבור יוכל לרכוש בחנויות פריטים במחירים סמליים שבין 20-25 ש"ח, סכומים שמשמשים את העמותה לכיסוי הוצאות התפעול שלה.

אז בפעם הבאה שאתם הולכים לאיבוד בסנטר, עשו לעצמכם טובה ותעברו ב"בינינו" – בינינו, לא תצטערו על זה.

לתרומה, הצטרפות והתנדבות – טל: 073-7971970; לפרטים נוספים – אתר העמותה; דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה