23 במאי, 2012

שי אביבי

אם פרחוני זה השחור החדש - כל אאוטפיט שהכינו לאביב ב"גרטרוד" יוציא אותנו שוס במסיבת שבועות. קציר ביכורים ראשון לעונה

מי שהגה את הדרס-קוד של לבן על לבן בשבועות, לא חשב עד הסוף. מתברר שגם כתמים של קיש ארבע-גבינות ומוס ווניל אוורירי – נראים למרחקים לאורך כל המסיבה בגן של הילד, ומטריחים את הגננת עד אלינו עם מגבון לח (במקרה הטוב) או מפית עם רוק (במקרה הרע). השנה, החלטנו, ננקוט בצעד קיצוני ונגיע עם כמה שיותר גוונים וכתמי צבע מוכנים מראש לכל סוג מאכל שיחליט להסתחבק איתנו.

למזלנו, קלענו בול עם הטיימינג לעונה שהחזירה בגדול את טרנד הדפסי הפרחים, ומאפשרת לאוורר בלי חשש את שמלות עוזרת הבית הצבעוניות מהסבנטיז. ואם אין לכם חלוק פרחוני שכזה (אלא ארון קודר ומלא באפור מונוכרומטי כמו שלנו) – טוב תעשו אם תסורו חיש מהר לעבר "גרטרוד" ותדוגו את אחת ההצעות שלהם לחג האביב. מתוך אוסף מלהיב ומשמח של שמלות, חצאיות, חולצות, גופיות וקומבינזונים, תוכלו למצוא דגמים לבנים עם הדפסי פרחים שמופיעים בהדרגה מלמטה עד למעלה ומציעים מראה מושלם לחגיגת שבועות אצל הדודים מהקיבוץ. יש שמלות המשלבות שני שדות פרחים שונים שעובדים נפלא יחד, חֵלקה ליד חֵלקה, ויש אפילו הדפס בהשראת פריחה אורבנית שצצה בין מרצפות הבטון בעיר. מי שרוצה – יוכל למצוא גם פריטים חלקים לגמרי, בסקאלת צבעים בהירה כמו ורוד-ניוד, שמנת, צהוב-סביונים או תכלת עדין, שיוציאו אתכם הכי אינסטגרם שאפשר.

אחרי מדידה אינטנסיבית, החלטנו להוסיף לעגלה (כלומר לטנא) שמלה צהובה בשם "דייזי" (בתמונה למעלה), מבד ויסקוזה רך ונעים, המורכבת בחלקה התחתון מחצאית קלוש מרובת קפלים מכל צדדיה, עם נפילה רכה ומחמיאה לגוף. בחלקה העליון עוצבה בגזרת חולצת כפתורים ללא שרוולים, מוואל-כותנה ומשי עם צווארון כותנה. כל זה יחד, באורך שמסתיר את הברכיים, הכניס אותנו בשנייה למוד של חג ומילא את הארון המדכא במשב רוח אביבי. מבחינתנו, אפשר לפתוח את חג הקציר (מצאנו כבר יופי של אאוטפיט ביכורים). 

כל הקולקציית הפרחונית של "גרטרוד" – עכשיו ב-20% הנחה לכבוד שבועות (עד יום שישי 25.05.12).
מחירים לפני ההנחה – חולצות – 198-664 ש"ח; חצאיות – 376-680 ש"ח; שמלות – 424-824; מכנסיים- 640-776 ש"ח.

להשיג בחנויות הרשת – לכתובות הסניפים – היכנסו לאתר.


שבועות? איטס און! מתוך קולקציית אביב-קיץ של גרטרוד (צילום: רוני כנעני)



מוכנים למרתון היפה והחנון. גופיית קומביניזון מושלמת של גרטרוד (צילום: רוני כנעני)




יוצאת לקטיף חמיציצים. מתוך קולקציית אביב-קיץ 2012 (צילום: רוני כנעני)


 

 

 

 

 

 

[PSGallery=bk0w1cmfdu]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה