31 במרץ, 2010

שיר מחזק את הלב

בערבי השירה לבנות שמרימה ללי ברגר נוכל לתת סופסוף ביטוי הולם לרבקה זוהר שמנמנמת בנו (והפעם, מחוץ למקלחת)

 

המון אנשים מפחדים לשיר. בעיקר ליד האהובים שלהם. בעיקר ליד אנשים שהם 'מחשיבים', נגיד בוסים או קולגות. כי מי יודע מה יקרה אם נרשה לעצמנו לשיר עם הקול הצייצני שלנו. הרי כל זיוף עלול לפרק לנו את הזוגיות וכל היסחפות עלולה להוציא לנו שם של טיפוסים רגשניים שחושבים שהם מריה קארי.

בשביל להשתחרר מאימת הזמרה וגם כדי להעביר ערב כייפי בלי יומרות מיוחדות המציאה ללי ברגר לפני כמעט 8 שנים את ערב 'בנות שרות'. הרעיון בטח יישמע לכם מאד פשוט אבל בזה כוחו: מדובר בערב שירה לבנות, שמגיעות לבד או עם חברה, מצטופפות ביחד – ושרות (רגע, תנסו להחזיק עוד קצת את הציניות, לא תצטערו). ללי, זמרת ומורה לפיתוח קול מצליחה להעביר ערב לוהט שבו כולן שרות בליווי הגיטרה שלה קלאסיקות ישראליות לצד בלדות רוק לועזיות (נגיד "ניצוצות" של פורטיס מיד אחרי "חופים"). הערב המקסים של ללי נודד כל הזמן ברחבי הארץ (ובמשך חודש בשנה מארח אפילו בנים שרים), מחבר את כולם ביחד, משחרר מהפוביה וגם מאפשר ביצועים מפתיעים (כולל סולואים!) לשירים יפים ומוכרים.

קחו למשל את ענבר שדפקה בערב האחרון ביצוע שורף ל-time after time של סינדי לאופר, או את הביצוע המרגש של ללי לשיר "יא מאמא" של בוסקילה שבמהלכו נראו כמה זוגות עיניים נוצצות בחושך.

ערב בנות שרות – 50 ש"ח (עדכונים על מיקום הערב הבא בעמוד הפייסבוק)
לפרטים נוספים ושיריון מקומות – טל': 054-2542591 (ללי), או בעמוד הפייסבוק, או singingirls2007@gmail.com (ניתן להזמין ערבי שירה שונים לאירועים, גם לבנים …).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה